Všechny komentáře k článku:Acer Aspire 6920G: Našlapaná novinka s výbornou cenou

Moje acery...

Už mam Acer Extensa 5220 a teď mam druhý měsíc Acer Aspire 5930 a jsem naprosto spokojen, co se týče té konfigurace mojí 5930 zdá se mi mnohem lepší než u tohoto modelu :-) Nevím jestli k tomuto dodávají dálkové ovládání ... Tyhle acery jinak mohu doporučit, jsem snima spokojen, baterie drží až 5hodin,když si člověk nastaví vše potřebné, tak je to naprostá pohoda. Teploty Hardwaru jsou nízké, jen seagate dávané do Extensa jsou nějaké divné, protože po zapnutí pc je minimum 55°C... u aspire je klasika 34-38..

@BlackZoneCZ: Co přesně myslíte tím " baterie drží až 5hodin,když si člověk nastaví vše potřebné, tak je to naprostá pohoda?
Co vše jste nastavoval? Já z mého 5930G vyždímám tak maximálně 3,5 hodiny.

@gulde: Udělaejte si profil na vypnutí veškerých funkcí Vist a nevyužitého Hardwaru, snižte výkon pevného disku , vypněte obnovení systému,indexování,stopněte antiviry a sledovací utility - pokud máte jistotu bezpečí a můžete shlédnout klidně i tři filmy. Možná jsem narazil na nějakou lepší baterii,ale mně to funguje na 4:53 minut. Spolužákovy na 4:21 ale i to je slušné :-)

@BlackZoneCZ: Samozřejmě pokud chcete využívat notebook na jiné věci - například internet, kde je potřeba pro tu jistotu firewall a antivir a nějaké to načítání z disku, je bohužel výdrž nižší.Těmi veškerými funkcemi vist myslím ty "přeplácané" jako sledování výkonu systému, například aktualizace, media center...

@BlackZoneCZ: Díky, zkusím se na to podívat a případně poladit, a dostat z toho nějaké ty desítky minut navrch.

@BlackZoneCZ: Naprostá pohoda... nevím jestli je pro, řekl bych, hodně uživatelů nastavit spoustu věcí tak aby to vydrželo co nejdéle naprostá pohoda. Určitě by uvítali kdyby vše potřebné bylo nastaveno pro nejdelší výdrž už při koupi a pokud by něco potřebovali tak by si to jen dozapnuli ;)

@Vojtěch Veleba: Jenže spousta uživatelů neví (hlavně u vist) která součást systému k čemu je... a žádná firma programující software nedokáže odhadnout, co právě ten jeden uživatel s tím počítačem bude na baterii dělat. Většina multimediálních přehravačů programů a podobně je závislá na funkcích systému - pokud vypnete nějakou funkci, tak se Vám program nezprovozní z plna,nebo vůbec... Například aby se od výroby vypnul Antivirus ,když se odpojí notebook od zásuvky, to by mohlo být pro spoustu lidí zlé (ti z mého okolí mají viry v PC neustále.... ale to je jejich blbostí)Existují programy kde si vytvoříte ,jako sám sebe a svůj počítač znalý uživatel co se v kterém profilu vypne a tím ušetříte baterii a využijete ji naplno :-)

Acer

Parametry i cena vypadají dobře, ale co tak slýchám, tak se bojím, toho, že je to Acer - problémy chlazení, reklamací atd.:-/

@Ixi: Tak já jej reklamovat ještě nemusel,jediné co jsem měl byl u Extensa disk, který již po zakoupení měl 15 vadných sektorů,ale snimi jede už dva roky bez problémů.... Ty sektory můžou být vinou pošty nebo jiné přepravy... disk seagate...U řad Aspire jsou vybírány komponenty, které tolik nepotřebují chladit - když jsem viděl svůj 320gb disk v mém notebooku,který je na spoji a motorku přelepený silnější černou páskou, hned první myšlenka byla "Ten disk se musí vařit"... Jenže ten disk se drží i v přetopené místnosti 30cm od topení na 36°C - což je standart a nejlepší teplota pro disky (37°c je dle testů google serverů nejlepší na žiotnost disku a minima chbnatosti čtení).
Acer stál dřííííív za prd, dnes je to super firma, to že tu někteří mávají větama "Acer už nikdy..." tojsou ti, co mají buď kliku na vadné kousky, nebo mají zkušenost s těmi dříve nekvalitními modely.

@BlackZoneCZ: ja mam book a jsem s nim spokojen ale trochu se mi prehriva v levem hornim rohu

@Ixi: paci sa mi celkom jeho dizajn, len je pre mna trochu sklamanim, ze hoci uz ma 16palcovy displaj tak aj tak nema numericku klavesnicu, trochu sklamanim urcite bude váha (3kg), v dnestnej dobe smeruje vývoj skor k velmi mobilným NTB. A co sa da predpokladat, vydrz baterie bude pod 2 hodinami. Graficka karta je celkom zaujimava, nic extra, ale v danej cenovej hladine je tento acer istym spestrenim jak vykonovo, tak dizajnovo, ked ho porovname k ostatnym produktom danej znacky.

@Frinejm: tak jako vypada hezky.ale už jen ta značka acer. do toho bych osobně nešel . mam s to značkou už špatne zkušenosti a nebudu pobizet štestí abych chytl dobry kus.ten CPU vcelku ujde. ale grafika na takovy CPU je celkem nedostačujici. představoval bych si něco lepšího.S OS Vistou bych ho nebral. sice si mužu rozšířit ramky ale k čemu mi to u notebooku bude.Display 16. no nema num lock a 16 je už hodně velika. Baterka bude tak okolo hodiny a pul.

@ppedrnikar: Klávesu Num Lock (defacto její funkci obstarává jiná klávesa s kombinací klávesny FN) má určitě ;-)

@All0s: Ano s tím jsem se už také setkal neviděl jsem to na vlstní oči, ale už mi o tom říkal kamarád co Acer má když jsme se bavily o zvláštnostech.

@Lenochod: FN klavesu ma dnes uz kazdy jeden pc, pisal som vsak o tom ze nema samostatnu numericku klavesnicu. FN mozem s..t.

Už zase Acer

Tak a už je tu zase oblíbený Acer, já bych si ho nekoupil-vyrábí spíše levné notebooky se špatným servisem zpracováním atd, takže kupovat si od téhle firmy drahý notebook mi přijde jako absolutní nesmysl. Drahý notebook bude mít zase levný servis, provedení atd...

@sonny21: prave ze remcate, ale nikdy ste ho nemel... ja mam acer, par kamosu taky vcetne jednoho, ktery ma Acer za cca 25 000 a vsechny slapou v pohode. Nikdo si nestezuje...

@Brave: no právě, že šlapou v pohodě, ale co až nebudou: tvrdá praxe, kámoš dělá v počítačový prodejně když někdo přijde s rozbitým notebookem tak buď dostane novej a nebo čeká třicet dní a pak dostane novej o data se nikdo nestará - mluvím tu teď o Acer "Servisu"

@Wild_man: S těmi daty to mohu potvrdit - reklamace baterie u jednoho Aceru vedla servis z nepochopitelného důvodu ke zformátování disku. Totéž reklamace chlazení. Pro Acer je formátování disku očividně standardní úkon, který provádí zcela bez ohledu na závadu.

@Brave: Kamarád si koupil acer tak 4 měsíce zpátky. Po týdnu mu odešla wifi, za měsíc touchpad a multimediální tlačítka. A měsíc byt bez notebooku na výšce si nedokážu představit.

@Doktor.cz1: Nelze než uvítat u Aceru. Podle statistiky v jednom obchodě, jehož majitel je mým známým ( ale nepřál si firmu jmenovat ) jde do reklamací 27,64% prodaných kusů. Nejblíže tomu pak byl Asus s 7,12%... Trochu rozdíl, ne?

@sonny21: Ne nadarmo se u nás říká: Na Acer se vy*er.

@vml: Acery sice nepatří mezi ty nejlepší, ale tenhle noťas za tu cenu... Konkurence s velice podobným hardwarovým složením se prodává okolo 20-25 tisíc. Cena víc než překvapivá, ale acery nejsou nejspolehlivější..

@DJ.Gumag: Ta cena je především oprávněná. Konkurence má důvod, proč má vyšší cenu, nemyslíte?

Spatny Acer?

Sam uz jsem mel 2 Acery a bez chybky ale po tom co tolik lidi pochybuje...

@Sabellicus: Rukami mi pršlo několik notebooků značky Acer a i když téhle značce moc lidí něvěří,já rozhodně jo,protože jsem zatím něměl sebemenší problém a když už jo,tak se jednalo o softwarovou chybu. Jiank podle mě je Acer dosti renomovaný výrobce na to,aby se mu dalo věřit.

@Thomasino: Taky si myslím. někdo si koupí vadný kousek, což se dá čekat i u nejuznávanější značky na trhu, a pak se ho snaží co nejvíce pošpinit a pak jsou tu i lidé, co nemají co na práci, tak se toho názoru chtí a pak to dopadá tak, že se o Aceru říká, že je to nejhorší značka na trhu a přitom je spousta lidí, co se přesvědčila o opaku

@potter9: Stejně, jako je velká spousta lidí o tom, co se přesvědčila, že ty názory na diskuzích mají pravdu. A poměr těchto lidí s těmi spokojenými je mnohem horší, než u jakékoliv jiné hojně prodávané značky. Ani neznačkové VBI na tom nejsou ani zdaleka tak špatně, jako Acer.To jsou fakta získaná z obchodů, proč jsou lidi tak hloupí, aby nepochopili, že Acer má tu cenu ospravedlněnou? To si lidi vážně raději koupí napůl plesnivý chleba, jen proto, že je levnější? Já myslím, že ne. Je na čase začít opravdu o penězích přemýšlet, ne prostě koupit to, co je na trhu nejlevnější, protože to, že je to nejlevnější má hodně dobrý důvod, který ke všemu není vidět.Je to dokázáno i největší soukromou TV u nás, co víc lidi mohou chtít?

Občanské judo

Jestli chcete nějakou motivaci ke koupi Aceru, koukněte se na Občanské judo z neděle 7.12.2008 18:50 hod. Alespoň se dozvíte, jak se Acer chová ke svým zákazníkům. Schválně si to porovnejte i s mým článkem na http://acersucks.wz.cz a třeba dojdete i k závěru, že na tom i něco bude. obrázek si udělejte sami.

@Intri: Dobrý den
co se týče servisu ACER - jedná se dle našich zkušeností o jeden z nejlepších a nejrychlejších servisů. V případě, kterém uvádíte to spíše vypadá na problém s řešením u prodejce NB.

@Michal Stýblo - CZC: Já psal dotaz na ty vadné sektory, které jsem měl na tom levnějším typu (Extensa 5220) a Technici mi doporučili domluvit reklamaci, že do týdne budu mít počítač doma.
Znám lidi, kteří se ke svým notebookům chovají jako prasata, zapínají je když je přinesou z venkovního mrazu a aby už tohle nebylo týrání, tak hned pustí náročné hry... , přenáší je v "zaplém stavu" například při kopírování takovým způsobem, že se divím, že ta plotna není podřená hned... nehlídají si teploty, přeblikávají neustále zásuvky a podobně....Tihle pak rádi potápí na annonymních forech takovéto firmy, co měli problémy a vrací se k tomu... Na internetu je asi 5 webů jako dal zakladatel této větve, spousta lidí se o tyto weby opírá aniž by Acera drželi někdy v ruce... Já doporučuji zakoupit notebok Aspire 5930 a uvidíte, že budete spokojeni, nevím že je zapnutý vzhledem k tichosti a výkon je opravdu veliký :-)

@BlackZoneCZ: Spokojenost dokud funguje, možná. Ale po roce a půl odchází přibližně 60% optických mechanik ve všech noteboocích Aceru - což znamená, že více než polovina notebooků od Aceru prostě půjde do reklamace, dříve nebo později. A to, že servis je opravdu mizerný, dosvědčuje i ona reportáž Občanského juda.

@Michal Stýblo - CZC: Stejně jako se jedná o problém v případě člověka, o němž byla reportáž? Prodejce mohl ke mě být taky vstřícnější, to rozhodně nikdo nepopírá, ale pokud jste stránku četl, věděl byste, že jednu reklamaci provedl on sám hned poté, co se notebook z předchozí reklamace vrátil - už test, který provedl prodejce, vykázal, že notebook je vadný. Když jsem pak konečně od Aceru dostal nový kus, hned ten první test, který jsem na něm spustil, prokázal vadu grafické karty... Pardon, ale neexistuje způsob, jak mě přesvědčit o kvalitách servisu Aceru.Nicméně já mohu dát pouze varování zákazníka ( přičemž ubezpečení pracovníka CZC mi nepřijde jako příliš důvěryhodné, je jasné, že byste neshazovali produkt, který sami propagujete ), jestlih o někdo vezme na vědomí nebo ne, je to jen jeho problém - následky si ponese sám.

@Intri: Dobrý den
jen chci doplnit,že jsem nepsal o produktu, ale o servisu ACER.Kvalita nového produktu se projeví až po nějakém čase...

@Michal Stýblo - CZC: Ano, tomu rozumím, nicméně servis k produktu je jeho nedílnou součástí. Propagovat servis je tedy víceméně propagace jeho produktů, dobrý servis je vždycky jednou z motivací ke koupi produktu. Bohužel, servis Acer možná je rychlý ( pro soukromé osoby ), ale s kvalitou doopravdu nemůžu souhlasit. Velké procento reklamací totiž ani nevyřeší závadu, resp. ne permanentně - vracející se závady jsou u výrobků Aceru na denním pořádku, což je něco, co drtivá většina ostatních firem vesměs nemá. Pár kusů, které se vracejí do reklamace se stejnou závadou se najde samozřejmě u každé firmy, ale je to minimální procento reklamací, zatímco u Aceru to procento je alarmující.Přesná čísla bohužel momentálně nejsem schopný poskytnout, vím jen, že recidivní závady mají zastoupení v desítkách procent reklamovaných kusů.

@Intri: Od fa. Acer mam uz 2. PC (1x NB) a jsem se servisem maximalne spokojen. Veskere reklamace byly vyrizeny max do 5ti dnu.

@Intri: Acer jsem mel 2 roky ... a nemuzu si stezovat!! jednak vykon/cena bezvadny. Stabilita bezvadna, ani servis nebyl potreba ... jinak k tomu prvnimu komentu ... 15letej cucak dostane notase od rodicu, nelibi se mu vykonove, tak se taky k tomu tak chova, reklamace mu neuznaji diky zachazeni s NB a pak zakladaji podobna fora a dalsi ANIAcer stranky ... je to k placi, jaci ubozaci se tu nachazeji

@CoolCrasher: Reklamační listy jsou jasný důkaz, že to není lež. S výkonem jsem spokojený byl, já si ten notebook koupil sám, sám jsem ji jej vybral. Pravda, před koupí mě lidi od Aceru odrazovali, já ale neposlechl, viděl jsem ten výkon, který mi žádná konkurence za tuto cenu nemohla nabídnout... A pak jsem dopadl takto - tratil jsem několik tisíc, půl roku jsem neviděl ani notebook, ani peníze a jen jsem se přel.O notebook jsem se staral více než dobře, nikdy jsem s ním ani neklepl, nikdy jsem jej nepřenášel za chodu. K mému současnému NTB od Toshiby se chovám daleko hůř a krom toho, že je mírně zašpiněná od denodenního používání, je stále jako nová. Nikde neslézá barva, nezměnila se pevnost pantů, ve své službě nikdy neškobrtla.A mimochodem, je mi 21, odhad tedy nic moc.;-) Chápu však, že pro jisté lidi je zapotřebí okamžitě osočit, jací debilové jsou kolem nich, aniž by vlastně o nich vůbec něco tušili.

@CoolCrasher: A to je náhoda, že je 5 webů zrovna proti Aceru ??
Je to náhoda, že v tomto článku řešíme pouze kvalitu Aceru ??

@k-dave: Kdyby jich bylo jen 5, je na tom Acer dobře... Já ten článek napsal, protože jsem doposud nenašel žádný, který by opravdu poskytoval jasný důkaz o tom, že Acer opravdu stojí za prd. Proto jsem se rozhodl přiložit i reklamační listy, aby lidi opravdu viděli, že nekecám, že to svinstvo Acer doopravdy dělal. A reportáž v OJ to jen a pouze potvrdila.Já nemám potřebu nikoho přesvědčovat, buď potencální zájemce dostane rozum a na Acer už ani nekoukne, nebo si ho koupí i přes varování a buď bude jedním ze šťastných, nebo si uvědomí, jak blbý byl, že si Acer koupil i přes varování ( což je můj případ ).

@Intri: nevím jestli jste můj příspěvek (pro Coolcrashera) pochopil, ale upřesňuji vám, že jsem na vaší straně..... (viz příspěvek "Je to tak..")
mám spoustu důkazů, že acer stojí za prd......

@k-dave: Díky za ujištění, ale já pochopil.:-) Jen jsem chtěl ještě zpřesnit ten váš předchozí příspěvek. Pravda, mohl jsem to dát jako odpověď CoolCrasherovi, ale už se stalo a změnit to nemůžu.:-)

@Intri: jen mě tak napdá, každý svého štěstí strůjcem ne? Když vám Acer vadí, tak ho nekupujte. Jak jednoduché, ale nadávat tady a odrazovat lidi od koupě Aceru je hnusárna. Každý by si měl udělat svůj vlastní názor.

@potter9: Názor, který může lidi stát desetitisíce... Myslím, že to nejmenší, co každý člověk může po svých zkušenostech udělat, je podělit se o ně. A pokud vám vadí hnusárny, podívejte se, jak zachází Acer se svými zákazníky. To vám jako hnusárna nepřijde?Acer zákazníky podvádí a snaží se je oškubat o všechny peníze, o které může, takže přirozenou reakcí je, že se objeví lidi, kteří si to nenechají líbit a vrátí to Aceru, jak jen můžou. POdstatné je, že neexistuje jediný důvod, proč si Acer koupit - ta nižší cena se totiž projeví jako mnohem vyšší, než jakou by se muselo investovat do notebooku jiné značky.

Je to tak...

ACER už opravdi nikdy.....Asi vám to už připadá trapné, bodeť by né mě také.
Všichni pořád pomlouvají Acer, ale řekl bych že když se z Aceru stal takový propadák, nějaký logický důvod
to asi má. Měl jsem 2 Acer notebooky a dost sem jích viděl.....TravelMate 202t - šase se totálně rozpadla, musel sem si udělat vlastní kostru, LCD je celé modré,
CD-ROM nefunguje, napájecí konektor 3x vyměněn. Notes stále funguje ! je starý 8 let, stál okolo 40k
(vzhledem ke stáří se to dá chápat, ale vedle něho stejně starý Dell dopadl o mnoho líp.....)TravelMate 4650 - Ve dvou letech se objevila prasklina u LCD, ale 3 roky běžel naprosto luxusně,
potom jako když utne, se nezapíná. Servis se vyjádřil odešlou deskou a ještě našli prasklý reproduktor
(nikdy nespadl) opraví za 6k.... je starý 3 roky stál okolo 50kAspire 5920g - Kámoš si ho koupil před rokem už nemá klávesu Delete, která se mu z ničehonic urvala.
Notebook má nádherný design a má pěkné modré diodky na num lock, power, HDD atd.... Sranda je, že mu ty diodky
častou z ničehonic začnou blikat jak na nějaké diskotéce, už má s Acerem taky své zkušenosti...Extensa 5220 - Kámoška si ještě v den koupi notebooku všimla prasklině v pantu displeje, bohůžel až doma, celkem potěší...Ve starém počítači mi na přidané USB kartě v PCI vyskratovali 2 USB porty... Když jsem zjistil, že karta je značky
Ali (Acer Laboratories), pochopil sem..... :DCo se týče LCD monitorů, ty na tom nejsou tak špatně, ale taky nejsou v pohodě. Kámoš musel 2 roky vydržet se žlutou skvrnou
v pravém horním rohu... po dvou letech se mu se skvrnou začalo objevovat okno No Signal, přitom Obraz byl v pohodě... :D
Vše vyřešilo přepojení z DVI zapojení na klasické VGA......
Dalšímu kámošovi se na Acer monitoru někdy ukazuje uprostřed modrá tečka, ale hodí se mu to v počítačových hrách... :D
Jestli jste si všimli tak Acer na své LCD v obchodech přilepuje článek o kvalitě. Proč asi.....no nic možná je to jen muj názor, ale taky to jsou mé zkušenosti a zkušenosti mého okolí. Potkal jsem i pár lidí, kteří
Acer chválili. Byli to většinou nenáročný uživatelé, kteří si počítač moc nepřispůsobují...
Je pochopitelné, že když dnes někde vidím Acer, musím se smát.....Omlouvám se všem rozzuřeným tímto komentářem.......

@k-dave: Rozzuřeným není to správné slovo, spíš rozladěným. Když se k tomu někdo chová jako prase, tak ať se nediví. Mimochodem, většina NTB je dělaná na práci a ne na to, aby si ho někdo přizpůsoboval, na to si raději pořiďte obyč stloní comp.

@potter9: Pokud jsou notebooky na práci, ať si to potom hlavně Acer, který ze všech nejvíc propaguje své "multimediální" notebooky, srovná v hlavě. Klamavá reklama je trestná...

@potter9: potter9 (za všechny příspěvky) ->Je vskutku zajímavé, že máte Acer teprve půl roku a už ho zde chválíte...
Taky by mě zajímalo z jakého důvodu vám ho (ten kdo ho rok a půl používal) prodal.....
Acery sem dostával propadlé z jedné počítačové firmy, když byli zadarmo tak proč ne. Když sem ho viděl poprvé říkal sem si co to má být ? Podíval sem se na internet, zeptal pár zkušených ajťáků a pochopil sem. Získal sem názor, který tady teď hájím. Je pravda, že sem Acery dostával z druhé ruky, ale viděl sem i nové u jiných lidí... Firma od, které sem Acery dostával, si už dnes Acery (z jistého důvodu) nekupuje....Chováním to opravdu není (viz příspěvek "Na pravou míru...")

Na pravou Míru.........

Když už tu někteří brečí nad zkušenostmi jako se tu chlubí uživatel "k-dave", kde se zmiňuje o vadném LCD a sektorech......Acer si komponenty do notebooků nevyrábí, jen je letuje (ty přenosné) na vlasní desky! LCD :
V extense je LCD od Samsungu a Aspire je to LG, Panasonic nebo kvalitní NEC !
HDD:
Extensa má Seagate - jsou pomalejší a v zátěži jsou uvařitelné, Aspire má Western Digital, jsou výkonější a nepotřebují chladit
Grafika: Klasika Intel , Nvidia,ATI..... LAN/WIFI/Zvuk.....
Intel a Realtek.... co dodat?
Takhle bych mohl psát dále...
Jako vina nemusí být jen na straně výrobce, přečtěte si diskuse o poštách a kuryrních službách, mně když přišel notebook, tak maník z PPL otevřel boční dveře dodávky a vysypalo se asi 6 balíčků - okamžitě mi naskočila husí kůže, že je jeden z nich můj!.... naštěstí notebook byl vzadu,ale nevím jak prožíval přepravu ve vysoké rychlosti na českých silnicích... Na druhou stranu - Aspire vs. Extensa..... všiměte si, že i za cenu nízké ceny, tam ta kvalita je.... v Extense mi baterie drží dva roky a to na ní jezdím docela často - everest hlásí opotřebení 2%

@BlackZoneCZ: To, co říkáte, je sice pravda, nic než pravda a pouze pravda, ale v žádném případě celá pravda. Víte, jak vznikl Celeron nebo Sempron? Víte, jak vznikají low-endové grafické karty? Jsou to kusy hardwaru, které se nepodařilo vyrobit. Např. jedna ( možná víc, nevím, jen u jedné jsem si jistý ) stará série Celeronů se od Pentia lišila pouze tím, že měla vadnou půlku cache paměti, proto ta půlka byla uzamčena, byly vypnuty některé funkce a procesor byl místo vyhození prodán jako Celeron. Durony/Semprony jsou rovněž nepovedené Athlony.A jakou to má souvislost s kvalitou notebooků? Prostou - cena, za kterou Acer kupuje součástky. Zatímco kvalitní výrobce ( řekněme Dell ) osadí skutečně kvalitní součástky téhož výrobce, Acer se nejspíše nezdráhá koupit a osadit méně vydařené, avšak levnější kusy. Proto je velice snadné vidět v parametrech výrobky Intelu, Realteku, Seagatu apod. a přesto koupit šmejd.Bohužel, koupě elektroniky je dneska mnohem náročnější než kouknout a vidět, je potřeba se na trhu doopravdy vyznat. O kvalitě použitých součástek si člověk nemůže být jistý nikdy u žádné značky, od toho ale jsou právě diskuze, aby si lidi vyslechli ohlasy jiných. A na žádnou hojně prodávanou značku těch negativních ohlasů není tolik, jako na Acer, to není nijak obtížné zjistit.A ještě bych rád dodal poznámku a uvedl na pravou Míru jeden detail - obrazovky Samsungu a LG se nijak neliší, LG totiž kupuje a osazuje obrazovky od Samsungu.

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®