Samsung LCD – garance i na sub-pixely

Samsung představuje nové záruční podmínky u LCD monitorů SyncMaster, které dokonce garantují vadné sub-pixely u LCD monitorů SyncMaster.

Společnost Samsung Electronics Ltd. touto novinkou v rámci záručních podmínek myslí především na maximální spokojenost svých zákazníků. Ti jsou zvyklí si v naprosté většině případů kupovat bezchybnou obrazovku monitoru. Pro výjimečné případy, kdy se tak nestane, Samsung přichází se zárukou, která vyjde zákazníkovi okamžitě vstříc. Pokud bude zákazník nejpozději do 72 hodin (3 pracovní dny) po koupi výrobku oprávněně žádat o jeho výměnu, může se spolehnout, že tak bude učiněno přímo v místě nákupu. Tato záruka platí jak pro chybné pixely, tak i subpixely. V ostatních případech se zákazník řídí podle platných záručních podmínek.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

„Je pro nás velice důležité, aby zákazníci byli s našimi službami maximálně spokojeni. Věříme, že právě možnost uplatnění těchto nových záručních podmínek naši zákazníci přivítají, přestože je naprostá většina z nich nebude muset využívat,“ vysvětluje produktový manažer Samsungu, David Šedina. Podmínky garance vadných pixelů u LCD monitorů SyncMaster jsou následující:

Do 3 pracovních dnů od zakoupení:

Pokud zákazník oprávněně nahlásí Dot / Pixel problém, vymění výrobek v místě nákupu. Toto se vztahuje na veškeré LCD monitory.

Po uplynutí 3 pracovních dnů od zakoupení:

Pokud zákazník nahlásí Dot / Pixel problém až po uplynutí 72 hodin (3 pracovní dni) od zakoupení, řídí se platnými záručními podmínkami. V tomto případě by měl kontaktovat autorizovaná servisní střediska Český servis nebo Dileris.

_________________________________________________________________________________

Zdroj:

Tisková zpráva Samsung

Ohodnoť článek:

Diskuze k článku (9)

Máte otázky k tomuto článku?
Zeptejte se v diskuzi.

Samsung a menu

Karel11 2. 11. 2008 19:27

koupil jsem druhy ten už byl bez vadneho pixelu jinak super samsung je relativně dobry až na menu ta komunikace s lcd to si asi samsung děla srandu ne...…

Dotaz

Jardava 3. 2. 2008 11:50

a co je mysleno tím řídí se platnými záručními podmínkami

Samsung 931BW

Jardava 3. 2. 2008 11:48

kupoval jsem na konci prosince jako dárek na vánoce tento monitor a po spustení je cca 3cm od vrchního okraje uprostred obrazovky jasný bod můžu ho rekla…

Re:Přehazování kontroly jakosti na zákazníka

howno_2006-broulik 2. 2. 2008 23:24

no stejne nvm jestli 3 dny jsou dost dlouha doba na testovani

3 pracovní dny nebo 72 hodin?

Votrapa 2. 2. 2008 0:02

Dobrý den, můžete upřesnit, zda-li se jedná opravdu o tři pracovní dny nebo 72 hodin? Příklad: Ve čtvrtek zakoupím LCD a mohu ho vyměnit (v případě vad…


Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®