Samsung představuje nové záruční podmínky u LCD monitorů SyncMaster, které dokonce garantují vadné sub-pixely u LCD monitorů SyncMaster.
Společnost Samsung Electronics Ltd. touto novinkou v rámci záručních podmínek myslí především na maximální spokojenost svých zákazníků. Ti jsou zvyklí si v naprosté většině případů kupovat bezchybnou obrazovku monitoru. Pro výjimečné případy, kdy se tak nestane, Samsung přichází se zárukou, která vyjde zákazníkovi okamžitě vstříc. Pokud bude zákazník nejpozději do 72 hodin (3 pracovní dny) po koupi výrobku oprávněně žádat o jeho výměnu, může se spolehnout, že tak bude učiněno přímo v místě nákupu. Tato záruka platí jak pro chybné pixely, tak i subpixely. V ostatních případech se zákazník řídí podle platných záručních podmínek.
„Je pro nás velice důležité, aby zákazníci byli s našimi službami maximálně spokojeni. Věříme, že právě možnost uplatnění těchto nových záručních podmínek naši zákazníci přivítají, přestože je naprostá většina z nich nebude muset využívat,“ vysvětluje produktový manažer Samsungu, David Šedina. Podmínky garance vadných pixelů u LCD monitorů SyncMaster jsou následující:
Do 3 pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník oprávněně nahlásí Dot / Pixel problém, vymění výrobek v místě nákupu. Toto se vztahuje na veškeré LCD monitory.
Po uplynutí 3 pracovních dnů od zakoupení:
Pokud zákazník nahlásí Dot / Pixel problém až po uplynutí 72 hodin (3 pracovní dni) od zakoupení, řídí se platnými záručními podmínkami. V tomto případě by měl kontaktovat autorizovaná servisní střediska Český servis nebo Dileris.
_________________________________________________________________________________
Zdroj:
Tisková zpráva Samsung
Samsung a menu
koupil jsem druhy ten už byl bez vadneho pixelu jinak super samsung je relativně dobry až na menu ta komunikace s lcd to si asi samsung děla srandu ne...…
Dotaz
a co je mysleno tím řídí se platnými záručními podmínkami
Samsung 931BW
kupoval jsem na konci prosince jako dárek na vánoce tento monitor a po spustení je cca 3cm od vrchního okraje uprostred obrazovky jasný bod můžu ho rekla…
Re:Přehazování kontroly jakosti na zákazníka
no stejne nvm jestli 3 dny jsou dost dlouha doba na testovani
3 pracovní dny nebo 72 hodin?
Dobrý den, můžete upřesnit, zda-li se jedná opravdu o tři pracovní dny nebo 72 hodin? Příklad: Ve čtvrtek zakoupím LCD a mohu ho vyměnit (v případě vad…