Všechny komentáře k článku:Dell Studio: Luxusní notebook za rozumnou cenu

Něco převratného?

Jediné v čem se tento notebook liší od většiny ostatních levných notebooků je suprový servis, který dell zajišťuje. T3200 s 1mb cache není nikterak převratný procesor, ale je docela úsporný. Integrovaná grafika je taktéž ta samá co se cpe i do levných UMPC. Dobře... šetří energii ale není to žádné haló. FSB 667mhz taktéž není žádný nový převrat. Je to prostě jeden z levných notebooků, v provedení od kvalitního dodavatele, s řekněme více než nadstandartním servisem.

Možnosti
8 reakcí
poslední 8. 12. 2008 20:49

Článek netvrdí, že jde o něco převratného. Praktický rozdíl při práci mezi 667 a 800 MHz pamětmi je jaký?Na pozici admina bych ho do firmy bral okamžitě. Máme výhradně Dell a spokojenost.

@Mastodont: Ano to souhlasím na pozici admina určitě. Servis dellu je opravdu nepřekonatelný jakýmkoliv jiným výrobcem. Ovšem Pro mě jako fyzickou osobu bych tuto částku investoval asi do jiného notebooku.

@mugsat: souhlasim s muqsat. neni to nic převratneho. samosebou pro nenaročne uživatele ( do firem ) nebo na klikani mailu je to dostačujici ( až moc dobre) ale ta grafika nestoji za nic . integrovana. nerozjedete na tom moc her. Hry . to je to co zajima hlavně mladež ale i dospěle. ( pokud to tak mohu řict ) A ta cena je velmi vysoka skoro za nic. v klidu najdete o 4 tisice levnějši notebook třeba asus nebo acer. Je sice pravda že servis Asusu a aceru se neda srovnat s dellem ale zda se mi to jako celkem zbytečna vec

Převratného opravdu nic, ale jak říkáš jde o ten servis. Já si třeba koupil pro osobní užití Inspirona a i když je to základní serie od Dellu, tak jsem nadmíru spokojen. Vzhled a kalita materiálu je pěkná (používám dva roky) a opotřebení není v podstatě vidět. I reklamaci jsem už použil a jednoduše řečeno u Dellu je radost reklamovat. Nicméně musím souhlasit, že kdybych potřeboval výkonný stroj, tak se podívám po jiné značce (u Dell jsou to pak už velké prachy :-)

Převratné? Nic. Levné? Ne.. =(. Možná ten servis bych opravdu uvítal.

@tommikcz: Za kvalitu se prostě platí. Je nesmysl chtít kvalitu za málo peněz...

@anguilla: Sám mám XPS 1330 od DELLU a servis je tu brutální zavoláte nahlásíte a za pár hodin přijde technik a u vás doma vymění. Nemusíte čekat měsíc na nTB

@rehhi: Každý solidní výrobce notebooků má něco podobného - například ACER, někdy považovaný za něco opovrženíhodného (^^), poskytuje rozšíření záruky na 3 roky, se kterým se váže rychlý servis. Technik přijede po nahlášení škody nejpozději další pracovní den, odveze si notebook a po opravě zase přiveze. Oficiálně na to mají 3 dny, v praxi byl za den notebook opraven a zpátky doma.
Nemluvím tu o běžně uplatňované základní záruce, která je zejména ve spojení s nákupem počítače na IČO ehm... nedobrá :-)

Nenašli jste, co hledáte?

To je gól! To je gól!