GigaByte HD4850 GV-R485-512H-B 512MB, PCI-E_1024001312
GigaByte HD4850 GV-R485-512H-B 512MB, PCI-E
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:GigaByte HD4850 GV-R485-512H-B 512MB, PCI-E

@jardik2003: 9800+ se lisi jenom vyrobnim procesem a taktama :) porad je to stare jadro G80 nic vic :)

@stratos.: Stačí se podívat na odkaz a tam i ten největší zabedněnec uvidí rozdíl. Prostě si nedokážete připustit, že Nv odpověděla tak rychle.

@jardik2003: tato karta byla planovana dlouho dopredu Nvidie pouze prechazi na 55nm proces bohuzel oproti ATI se skoro rocnim spozdenim :)

@stratos.: Ačkoli fandim spíš nvidii ve všech bode souhlasim se stratosem 9800+ nebo jak tomu řikata bude jen menší 9800 Gtx prostě karta oničem a ati tedka dala nvidia pořadně na ***** a mimchodem čekat na GDDR 5 kvůlu teplotě ? prosimtě kde žiješ myslíš si jako že DDR 3 fungují jako topení ? :-D sem se opravdu zasmal nejdřív si zjisti o TDP pamětí a pak tu placej nesmysle.paměti se na výslední teplotě prakticky nepodíli jestli půl stupně tak přehanim.

@nevim007: Přečti si něco o DDR5 pamětech, napětí a odběru v klidu.

@Anonymní uživatel: GDDR5 v klidu neodebiraji skoro nic :) v tom tkvi ta krasa oproti predesle generaci.

@stratos.: Proto jsem to taky psal ;-)

@stratos.: Ale pozor - 55nm proces neměl nikdy být výkonnostním skokem - hlavním důvodem je snížení tepelného výkonu a spotřeby ruku v ruce s výrobními náklady, to je hlavní podstatou všeho zmenšování. To že většinou přechod na jemnější nanometrové procesy přináší i navýšení výkonu je vlastně tak trochu jen vedlejší efekt - na stejnou plochu se tranzistorů vejde víc, takže výkon pochopitelně vzrůst může. A co se týče porovnávání 9800GTX a HD4850 - to jsme cenově trochu jinde a rozdílem takřka 2tisíce kč porovnávte neporovnatelné...!

@RayComputers: ono nejhorsi je ze i tu 9800GTX+ si HD4850 dava :)

@RayComputers: Jemnější litografie znamená nižší spotřebu a tedy nižší ztrátové teplo tedy i vyšší frekvenci a jsme u výkonu ;-)
Podle doporučených cen pro USA by měly 4850 a 9800 GTX stát stejně, 9800 GTX+ pak o 30 USD víc. Chvíli asi potrvá, než naši prodejci přecení sklady, ale nemyslím, že by 9800 GTX+ mohla stát o 2000 víc, to by musela předvést lepší výkon než doposud.

@jardik2003: http://www.legitreviews.com/images/reviews/731/wic.jpg
koukam 9800GTX+ si opravdu hodne prilepsila oproti verzi bez pluska :)

@stratos.: geforce je sice drazsi,ale ta cena se uz docela vyrovnava tem mene zbohatlejsim hracum

Prichadzam o zaruku ak nasadim accelero?

Zaujima ma ci pridem o zaruku a ci je kompatibilne aj s 4870..diky

@A.K: jo, bohužel...

@A.K: pokud referenčni chladič nasadiš spátky tak klidně jinak ne

@Jarinus: ja som to nikdy nemontoval preto sa pytam.neviem ci sa to potom bude dat vratit do povodneho stavu ak raz je nasadeny pasiv. Ale bolo by to krute nasadim to a do tyzdna sa vyskytne chyba na reklamaciu tak to mozem zahodit do kosa cele:)

@A.K: Pokud to uděláš, tak, že nějak "poškodíš" tou montáží kartu, tak samozřejmě ano... Pokud to Accelero nainstaluješ čistě a nedej bože se něco s kartou stane, tak tam hodíš zpátky orig. chladič a nikdo nic nepozná...

@A.K: takze pouze vymena pasty by take nemela vadit?

@Chm3lda: buhez se nato prijde (nesmis znicit puvodni pastu) ... k referencnim chladicum se dava specialni "zvikacka" vystuzena jakou si sitkou ... jakmile to seskrabes z5 uz to nedas a tuhle "zvikacku" nikde nekoupisProste dej si bacha aby jsi neposkodil puvodni pastu

@DreDD: žvÝkačka - vyjmenované slovo žvÝkat..

Nove ovladace specialne pro HD48xx serii a pro CROSS techto karet

http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894Radeon™ HD 4800 Series Hotfix

@stratos.: a nevíš co opravujou?

@Krysh: to je napsano v tom listu kterej je u toho

@stratos.: no nevim ale me ten link nejak nefunguje :) mam tam jen textovou sipecku ktera na nic neodkazuje :)

HD4850 vs 9800GTX+

Ještě jsme tu neměli srovnání HD4850 s GF9800GTX+?spotřeba sestavy 2D:
HD4850: 184W
9800GTX: 201W (+17W)
9800GTX+: 200W (+16W)spotřeba sestavy 3D:
HD4850: 352W
9800GTX: 402W (+50W)
9800GTX+: 401W (+49W)výkon 1920×1200 AA/AF:
HD4850: 101,8 FPS
9800GTX: 100 FPS (-1%)
9800GTX+: 108,3 FPS (+6%)výkon 1920×1200 AA/AF:
HD4850: 77,4 FPS
9800GTX: 65,1 FPS (-16%)
9800GTX+: 69,3 FPS (-10%)více:http://www.hardware.fr/articles/724-1/b-maj-b-preview-radeon-hd-4850-geforce-9800-gtx-v2.html

@stratos.: tak je jasne ze pri dnesnich cenach a ani dokonce pokud nVidia pusti cenu 9800GTX na 4k nema smysl kupovat nic jine ze 4850, pripadne CF z 4850, Ati s touto generaci proste RULEZZZZZZZZZ

@Jozak: jo ja ATI vzdycky veril po malych kruckach se dostava opet na trun v grafickych kartach,jeste aby se vzmohlo AMD a jsem uplne happy

@battlefield2142: docela je mi líto nvidia zarytým, jak se musej vztekat, zvlášt HUHU xD
mě zajímá, jestli hoděj aspon zmínku do příštího LEVELu :)

@Krysh: Nevim jak vam ale co me hodne zklamalo je to chlazeni nejhlucnejsi a nejteplejsi{podle M.Jahody}. Kdyby aspon to bylo tiche horke nebo obracene. Zda se mi jako kdyby si nekdo v Ati rekl tak stejnak na ty 3850-3870, ktery netopili davali acelero tak at si ho daj i na tohle. Je to velka skoda ty karty.

@Zelenac: chlazeni na HD4850 je tiche az az muzu potvrdit. ve 2D se vetrak skoro ani netoci a da se zastavit pouhym prstem a uz se neroztoci skoro :). Ve 3d se roztoci uz vice ale stale neslisne. Na ukro tohohle sou vyssi teploty :). Ale hlavne ze to maka ne?

@Zelenac: IMHO se snažili mít kartu do prázdnin, aby zachytili zájem o počítače na konci školního roku.
A to se jim povedlo, karta je dostatečně výkonná, aby si ukousla kus trhu. Zároveň za víc než slušnou cenu.
Jenže vždycky je to něco za něco, takže omezili chladič, dvouslotovým řešením by mohli leckoho odradit a Accelero by sestavu prodražilo.
Myslím, že vysoké teploty jsou i důvod poněkud odloženého nástupu 4870, ale navidím to nijak tragicky, karta tu bude za chvíli a určitě bude nějak rozumně uchlazená.
Jenom si musíme zvyknout na to, že ATI už nemusí znamenat "chladnou" kartu uchladitelnou i pasivem. Výkon, který za to nabízí jistě stojí za tu výměnu.

@Anonymní uživatel: Tak prinejhorsim ten chladic nejak vymenis za lepsi.

@j.marko: JJ to není problém pro většinu těch, co tu diskutují, ale pro většinu uživatelů PC asi ano. Navíc přicházíš o záruku.
Samozřejmě i s dodaným chlazením karta poběží, ale v tom horku, co zrovna teď máme dostane zabrat celé PC.

@j.marko: no nekde jsem se docetl ze staci vymenit pastu a teplota klesne o 15-20 stupnu....ale kdyz jsem koukal na vlastnosti ty pasty co tam dali v tom testu tak takovou pastu jsem v zadnym ceskym shopu jeste nevidel :D ...dneska mi prisla 4850 a koupil jsem k tomu pastu OCZ freeze, ktera ma 3,8 W/m, tak jeste musim pockat na zbytek HW a behem tohto tydne tu teplotu prubnu s tou novou pastou....vymenou pasty by zaruka padnout nemela ne? defakt by to nemelo jit ani poznat ze jsem ten chladic sundal....nikde zadny plomby na chladic nemaj, pokud dobre koukam

@Chm3lda: vymenou chlazeni zaruka samozrejme nepada :)

@stratos.: a kdo rekl ze to vsichni tady umi dokud jsem to nezkusil taky jsme to neumel a to jsem si to ani nezkousel :D

@Jozak: souhlasim. za tu cenu spicka

@stratos.: stratosi ty seš borec :-)))))))))))))))))). Tvý keci mě jdou už krkem, mám 9800GTX, AMD 9850, 4GB ram, 2x500GB HDD, DVD, zdroj 800w a spotřeba ve 2D je něco kolem 170W, a 3D 300W. Tak nevím kde nahnaly tu spotřebu co píšeš, leda že by žřalo tolik to pentium co má menší spotřebu než AMD. Tvý názory jsou o ničem, stejně jako testy na PCT a DDW. Pro ostatní karty ATI nejsou špatný, záleží jenom na vás pro co se rozhodnete. Hlavně nedávejte na takovýhle co píšou nvidia nebo ati jsou na ho..o. Obojí je dobrý.

@specialist: s timhle bych souhlasil stratos je poněkud jednostraně zaměřenej co se značky karty týče a je dosti neobjektivní, obě dvě značky mají něco do sebe a abych objasníl, proč si myslim že je stratos neobjektivní přečetl jsem hodně recenzí k téhle kartě sám jsem ji měl možnost vyzkoušet a napsat že tahle karta má tichý chlazení stratosi nenech se vysmát.

3D mark 2006 a HD4850 CROSSFIRE

2xHD4850 def
Intel Core 2 DUO E8400@3.93Ghz
4GB ram
WIN XP SP2SKORE: 18 362Bodů
SM2.0 8194b
SM3.0 9728b
CPU: 3632bGrafiky @670Mhz na jadre
SKORE: 18 534Bodů
SM2.0 8229b
SM3.0 9939b
CPU: 3631b1280x1204 8xMSAA, 16xANISO
SKORE: 15 241Bodů
SM2.0 6775b
SM3.0 7079b
CPU: 3630b

@stratos.: smarjaaa stratos tak to je dilo teda!co mas za desku? jak chladis ten E8400 ?

@zaxon: viz muj profil tam najdes i sestavu a fotky a chladim ho pres Thermalight Ultra Extreme :)

@stratos.: 5ekl bych že nic moc na to že máš ty grafiky dvě.

@stratos.: Tak uz se mi taky tyto dvě grafiky válí v PC. Na moji E6750@3.2Ghz mi dávají v 3DMarku06 15150 bodů. No o něco lepší než bývalá HD3870.

@national: Tak ještě málá změna, po nataktování procesoru na 3.5Ghz 3DMark06 hlásá 16000 bodů :-)

Cena

cim to je, ze maj vsude ten GIGABYTE o par stovek levnejsi, nez Asus a Sapphire? ma GIGABYTE proste radsi zakazniky, nebo je u tyhle karty na necem usetreno??

@Septic: Každý výrobce se může rozhodnout, jestli chce větší zisk z jedné karty a menší prodeje, nebo si mohou zisk z karty snížit a nalákat zákazníky. Pokud to vyjde prodají hodně a vydělají víc. Pokud ovšem budou vyšší reklamace, nebo nějaký problém v distribuci, tak prodělají.

@Anonymní uživatel: diky diky , vim co je to obrat :), jen sem se chtel ujistit

@Septic: Ta grafická karta od GIGABYTE je stejně kvalitní, jako všechny v nabídce. Všechny jsou referenční, liší se jenom nálepkou a příslušenstvím.

@Adam Řezníček: jj presne tak....skutecne se lisi pouze nalepkou a krabici...jinak si myslim ze prislusenstvi je taky uplne stejne...max. treba rozdil v barvach redukci apod....podle me AMD/ATI prozatim rozeslali distributorum kompletni karty i s chladicem a ti si tam dali nalepky, udelali si krabici, manual a pridali prislusenstvi...nejspis chteji grafarnu otestovat jestli se jim nebude vracet a aby ji kdyztak mohli jeste poupravit....i kdyz bylo vydani pozdrzeno takto ho chteli alespon trochu urychlit...jinak takty jsou u vsech naprosto stejne

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 56159
GigaByte HD4850 GV-R485-512H-B 512MB, PCI-E_1024001312
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
ATI HD 4850 Pro čipset, DDR3, 512 MB, PCI-E 16x, 800 stream procesorů, 2xDVI, DirectX 10.1, Crossfire.
To je gól! To je gól!