Všechny komentáře k článku:Czech Computer získal důležitý certifikát - aktualizováno

Gratulace

Gratuluji k papírovému posvěcení toho, co vědí ostatně dávno všichni vaši stálí zákazníci.Prodejní, ale zejména poprodejní služby jsou v CC na velmi vysoké úrovni obvyklé u nás opravdu málokde.Nedávno jsem si tento fakt opět ověřil při řešení reklamace, kdy k ní bylo přistupováno maximálně vstřícně a to bez jakýchkoli debat nebo dotazů.Jen tak dál pánové.

@MARTINMORAVEC: K tomuto se mohu jen připojit a souhlasit s MARTINem.

@vomys: Wow jestli se nepletu tak už asi 10let co mam vaše ceníky a stále spokojen s poskytovanými službami! Z maličké firmy na jednoho z nejlepších... congratulations!

@MARTINMORAVEC: Taktez se pripojuji ke gratulaci!
DRZTE SE!

@MARTINMORAVEC: Nemohu nez souhlasit a pripojit se ke gratulacim. Nakupuji u Vas cca. 4 roky a nemohu si na nic stezovat. I v pripade reklamace kterou by mi v jinem obchode nevzali (popisuji na http://www.abclinuxu.cz/blog/darkblair_server/2005/12/14/113258 a http://www.abclinuxu.cz/blog/darkblair_server/2005/12/24/114610 ) se lide v CZC chvoali naprosto vstricne a profesionalne. Jen tak dal

@Sniper_CZE: Tak to je tedy málo která firma co ti to vzala a náleží jí mooc veliký dík. Díky, že tu jste, a že si uvědomujete staré heslo při podnikání: "Náš zákazník náš pán". Moc moc všem díky a certifikát vám právem patří.

@MARTINMORAVEC: Taky se připojuji ke gratulacím,jste nejlepší firma v ČR.

@VaclavSedlar: Nemohu něž souhlasit a také gratulovat, u Czc nakupuji velmi dlouho a velmi často ( nepamatuju si ani kdy to bylo poprvé a ani kolik jsem tu nechal jako někteří) a nejen že vše vyřídí promtně a ochotně, navíc poradí, doporučí a reklamace je také bezkonkuranční ;) v žádném obchodě jsem se nesetkal s tak vynikajícím přístupem k zákazníkům jako je zde a proto tu velmi rád nakupuji ( a to, že je něco o 100 kč dražší než jinde mi nikdy nevadilo, protože ty služby jsou nepřekonatelné)...

@faster: Co dodat? Je to proste parada, preju hodne dalsich velkych uspechu.

@MARTINMORAVEC: Také se přidávám s gratulací .

@MajorR: Je jen otázka času než přijdou další ocenění :)

@EDA_GREMLIN: Ano urči tě přijdou další ocenění! Vždyt já jinde veci ke kompu nehledám:)! GRATULUJU

To asi u Vas nereklamovali...

Kdyby to udělali, asi by koukali na drát. Pohybuji se v IT dlouho a nejsem sám, kdo si to o vas myslí. Posledně, když jsem chtěl prohlášení o shodě výrobku, po tom, co odkouřil půlku notesu, tak mě poslali do právního oddělení a když jsem chtěl adresu, tak mi po technikovi nechal pan šéf vzkázat, že jestli mám mnějaký problém, tak ať jdu na pokladnu...¨Žádná snaha o pomoc, ale zbavit se mě!

@Genial: Že by konkurence? Proč myslíte, že jezdíme (někteří i přes hodinu) na jižní město když máme po cestě spoustu (i velkých) počítačových prodejen? Domnívám se, že v celé ČR neexistuje vstřícnější firma na vyřizování reklamací a to dokonce i těch, za které si kupující může sám :-). Možná že jste nějakej ňouma, co tam přišel už s tím, že bude na všechny nadávat že to má rozbitý. Pak bych s váma vyběhnul úplně stejně.

@svarc.david: Nouma nejsem, stalo se to. Bohužel.

@Genial: Dobrý den. Nevím jaké máte zkušenosti, ale musíte se mýlit. Já osobně jsem zde nakoupil zboží v průběhu let už snad za sto tisíc, a každá - opakuji každá - závada byla promptně napravena, i když zase na to hafo věcí těch závad bylo jako šafránu. A navíc ke zboží - máte li zájem, dostanete poradu a informaci třeba o kompatibilitě, a to zadarmo. Ale právě to je k nezaplacení. To už se skoro podobá situaci u Creative, kde na prosbu o pomoc se závadou zesilovače sobwooferu přišel jako reakce během týdne náhradní subwoofer, dálkové ovládání a propojovací kabely s přiloženým přáním hezkého dne a upozorněním že vadný díl mám zlikvidovat!!
Práve včera jsem si v PC-Chipu přečetl hodnocení CC jako jednoho z nejlepších a snad nejlepšího netového obchodu v branži. Mám z toho radost a gratuluji!

@Bohumil Landa: Stoprocentní souhlas

@Bohumil Landa: to je pravda a funguje to i po telefonu když jsem zapojoval novou desku tak my nešla grafika a poradily dobře už to frčí na 100%

@Bohumil Landa: Naprosto souhlasim, mam utraceno od roku 2004 cca 385000Kc v tomto obchode a vsechny reklamace byly vyrizeny velice rychle. CZC neni nejlevnejsi, ale radeji si neco malo priplatim a budu vedet, ze zde najdu v pripade problemu pomocnou ruku jak od techniku, tak reklamacniho oddeleni. K certifikatu gratuluji a vubec me neprekvapuje, ze jej obchod dostal.

@svarc.david: já za tu dobu, co u CZC nakupuji, ale i reklamuji -) jsem snimi nemel zadny problem ba naopak ! vstřícnější obchod nenajdeě...

@Kam1: Mohu jen plně souhlasit, už jsem tu nechal taky hezkých pár desítek tisíc a několika reklamacím jsem se nevyhnul. Kvalita firmy se obvykle projeví právě při řešení reklamace a v tomto případě si dovolím tvrdit že CZC nemá konkurenci a to i přestože to občas chvilku trvá. Gratuluji.

@Genial: Dobrý den,
díky za Vaši připomínku, nicméně mi to moc nesedí. Nemáme právní oddělení, řešíme to externí advokátní kanceláří, atd.
Prosím napište mi číslo reklamace nebo faktury a kontakt na vás do mého mailu gaj@czc.cz. Moc rád bych celou situaci prošetřil. Není možné, aby Vás kdokoliv takto odbyl.Přeji hezký den
Stanislav Gaj
ředitel společnosti.

@Stanislav Gaj - CZC: Gratuluji.
1. Urcite je ale zajimave, ze pri vraceni zbozi si pocitate 10% ceny, coz samozrejme obchodni zakonik nedovoluje ani nezakazuje. Kazda koruna dobra, ze:-)
2. To mi pripomina, ze nejakym zahodnym zpusobem zmizela cela diskuze, ktera se vytvorila pod timto produktem http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=22078, ktery jsem diky jeho nefunkcnosti - vga prodluzka odstinena jaxi moc nebyla, reklamoval. Sam reditel CZC se mi omlouval za postup obchodnika, ktery ode mne tu 10% castku z ceny pozadoval + jeste mi vratili penize z aktualni - nikoliv puvodni ceny vyrobku.
Jiste chapete, ze chlubeni se takovymto certifikatem mi vyzniva jako vysmech:-))))

@Martin Abrman: Nevím, ale asi tu je pár lidí co chtějí pomlouvat dobře fungující a úspěšnou firmu. Já jsem v CZC utratil už přez stovku tisíc a reklamoval jsem 4 věci. Zkusil jsem reklamovat trubice na tuning za 150 KČ abych si sám pro sebe udělal test reklamačního oddělení a výsledek? Vrátili mne nový výrobek a ještě jsme si dobře popovídali o HW. Pak mi skratoval kabel vedoucí k pevnému disku a reklamace byla také uznána a mám nový disk. Poté jsem tam šel se sluchátky, že se rozbily po 14 dnech a mám místo nich 5.1 Repro. Tak si jděte urážet jinam a budte rádi, že takové firmy tu ještě jsou. Vemte si například Nike ten vám řekne, že je to vaše vina a šmitec.

@vomys: souhlasim... zrovna dnes mi dosel z reklamace gamepad... ten stary typ co sem kupoval uz nemeli, tak mi dali misto neho o tridu lepsi :))

@Kam1: gratuluji, sám z vlastní zkušenosti vím, jak je CZC.cz vstřícný k reklamacím. Vyměnit mi bez doplatku vyhořelou 6800GT za X1950Pro, to už je opravdu něco.

@rawe9: Já jsem u CZC nakoupil za stovky tisíc a nikde žádný problém. Ani ty ceny mi nepřijdou výrazně vyšší než u konkurence. Žádnou reklamaci jsem zatím neřešil, ale podle pověsti patří CZC k nejlepším firmám v oboru právě při vyřizování reklamací. Takže těm zkazkám o nevstřícném přístupu taky moc nevěřím ;-))

@Kam1: ja jsem reklamoval jednou a dostal jsem vysvetleni, ze chyba je na me strane .... vyrobekmi dodneska nefunguje, ale doopravdy to neni chyba czc ale moje ..

@vomys: uvedom si, ze ty mas hold dobrou zkusenost, ta ma byla o poznani horsi. navic, je docela gut, ze CZC potma tak krasne zametlo stopy:-)))

@abro666: Co říct ... když někdo reklamuje ve čtvrtek RAM a v pondělí mu příjdou úplně nové ... to netuším kde má kdokoliv problém

@Martin Abrman: Dobrý den,děkuji za váš příspěvek.
vrácení zboží je věc pro zákazníky a když už vezmeme zpět zboží, tak už ho nemůžeme prodat jako nové a musí tedy být se slevou. Proto ten poplatek 10% z ceny. Samozřejmě pokud máte nárok na vrácení plné částky ( vrácení zboží do 14 dnů při koupi na dálku, atd.) dostanete zpět plnou částku. U výrobku, který píšete diskuzi vidím. Pokud je etdy celá. Nicméně my diskuze nemažeme, mažeme jen vulgární příspěvky a odkazy na konkurenci, což je pochopitelné.
Myslím, že problém s cenou kabelu jsme vyřešili :-) Mrzí mě, že s tím byly komplikace, ale máme snahu problémy řešit, ne zametat stopy jak píšete. To by celkem nikam nevedlo.Přeji hezký denStanislav Gaj
ředitel společnosti

@Stanislav Gaj - CZC: mám také špatnou zkušenost - při vracení zboží, koupeného na dálku - do 14-ti dnů. bylo hodně těžké z vaší firmy vydolovat těch 20%, které jste si protiprávně odečetli!!! - údajně za opotřebení výrobku! - CHA! Šlo o MP3, který jsem prakticky ani nepoužil!vážím si vás jako firmy, jsem spokojený zákazník, ale ne vždy je to úplně dokonalé ;-)

@hahechal: Myslim, ze se reklamacni vyrazne zlepsi, protoze jim ted sefuje p. Macek, ktery drive vedl obchodni oddeleni. Myslim, ze za par mesicu bude radost chodit na reklamacni i kdyz uz ted je to vyrazne lepsi!

@hahechal: Jak jsem se dočetl, tak to protiprávní není. Sice musí vzít obchod zpět do 14 dnů zboží i s poškozeným obalem a opotřebované, může si ale za to odečíst náklady spojené s tím, že zboží už nevypadá jako nové.

@Genial: ckoliv CZC povazuji za kvalitni obchod tak s nim mam celou radu spatnych zkusenosti, a to zejmena pri vydeji zbozi (bydlim na jizaku, tak si tam chodim pro vsechno co kupuju) a uz se mi nekolikrat stalo ze jsem dostal jinou vec, nez jsem si objednal nebo jsem ji nedostal vubec, nicmene je pravda ze je moje blbost ze jsem si na miste nezkontroloval jestli to sedi. A taky me pomerne iritujou lidi na vydejne. potreboval jsem sroubky do nekolika ruznych vetraku a az na poctvrte co jsem tam s tim byl jsem se doceldel ze maji jen jeden typ sroubku a byl jsem odkazan na Baumax...jinak si tento obchod nemohu vynachvalit...

@Genial: Naprostý souhlas.
Cca 5 let zpět nám technik CZC namontoval chladič na CPU tak, že prorazil elyty okolo patice. Samozřejmě deska byla nestabilní a reklamace dle "odborníka" p. Mastného nemožná. Ono je téžké přiznat svoji chybu, že.
Alespoň že obchodníci jsou alespoň slušní, někde není ani to :)

@Genial: Tak ja s Vami souhlasit nemohu. S reklamacemi v CZC jsem mel jen vynikajici zkusenosti. Bydlim hodne daleko od jakekoli pobocky, takze vzdy si to nechavam posilat na dobirku obchodnim balikem. Pekne do domu, zadny stresy :) Vzdy mi prislo to co melo. Kdyz jednou nemeli CPU, ktere jsem chtel a uz se stahovalo z trhu a nebyla jista dodavka, kontaktovali me a domluvili jsme se na dalsim reseni. Proste tak jak to ma byt. Jednou se mi po asi mesici spalila DVDRW mechanika, poslal jsem ji zpet s pruvodnim dopisem, za 2 dny jsem si nasel na internetu, ze he uznana a za dalsi 3 dny jsem mel novou mechaniku doma a samozrejme postovne hradili oni. Takze spokojenost. Ne jak kdyz jsem reklamoval router take ve znamem obchode M..... a trvalo to presne mesic, to same s RAM u 2 pismena, B .... , navic u 2. obchodu se ke me chovali jak k blbci, co jako, ze po nich chci reklamovat pamet, cela patalie trvala 3 mesice az jsem konecne mel pravo pozadovat penize zpet. Takze po techto zkusenostech je pro me CZC #1 a nikde jinde uz veci za vetsi penize nekupuju.Jinak gratuluji k certifikatu a at se dale dari.

@Genial: Stručně, jediných pár věcí co mě dost vytáčí na obchodu CZC a to jenom při osobním odběru nebo reklamacích je, že mají atraktivní pokladní, mnoho techniků a součástek s kterými bych si vyhrál mít je doma a také, že sídlí až na druhém konci Příbrami nebo v Praze! :D Toť vše, víc toho asi vymyslet nemohu :P Jste fakt dobrý, GRATULUJI! Jsem zákazníkem již několik let, první nákup byl, když mi bylo 14 a na vysoké škole se můj názor asi nezmění.... :)

@Genial: Akorád mi chyběl konečný verdikt co se s tim vubec stalo sem se nikdy nedozvěděl...

@vlachuj: Musim souhlasit ze s reklamacnim oddelenim jsem plne spokojen, i kdyz to nekdy trva dele no co. Jen pocitac co sjem koupil brachoj porad dela neplechu a vubec nevime cim to je, zbozi se vrati vzdycky v poradku ale za chvili zas nefunguje... :D napr. to porad pise ze chyby soubor windows a musime dokola reinstalovat, uz si nevim rady :(

Gratuluju

vzdycky jsem byl s jednanim u Vas spokojen + mate nejlepsi internetovy obchod + vase samostatna fakturace je proste pecka, naklikam veci na netu, sam si vytisknu, zaplatim a jdu, zadne cekani :)

@Loner_744: jo tak s tou fakturací jsem teda také velmi spokojen, je to paráda!!!

Gratulace, ale vyhledavani - nic moc :(

Gratuluju! Vstricnost k zakaznikum, at uz pri reklamaci, nebo jen na diskuzich pod prodavanymi produkty, je maximalni. Uz jen zbyva vypiplat vyhledavaci system a budete "dokonaly". :)

@Martin_Meridius: Pridavam se a opravdu ten vyhledavaci system by chtel vylepsit!!!

@Anonymní uživatel: Dobrý den,
rádi si Vaše připomínky či návrhy poslechneme, zašlete nám je prosím na obchod@czc.cz.
Děkujeme

Gratulace

Musím se připojit k tomu,že CC je skvělá firma. Sám tam nakupuji a nakupuje tam i mnoho mých známých a nikdy jsem neslyšel,že by si někdo ztěžoval. Jen tak dál ;)

@Vladimir Pesta: Rovněž se připojuji ke gratulaci! U CZC nakupuji již několik let a zatím jsem byl vždy spokojen (a to i co se vyřizování reklamací týče). Jen tak dál...

@Vladimir Pesta: tez se musim pridat ke gratulaci jsem s vami velice spokojen

@Vladimir Pesta: Zatím mám jen dobré zkušenosti, snad to vydrží.

Gratulace

Tento uspech Vasi firme preji. Moje zkusenosti jsou velmi dobre. Navic sem u vyrizoval nakup a pripadnou reklamaci nejen pro sebe, takze muj obrat v CZC je nekolikrat vetsi, nez ma prumerny kupujici. Nikdy se mi nestalo, ze by mi reklamace nebyla uznana, az na výjimky řešeno okamžitou výměnou. Nejdelsi doba u nekterych ptakovin byla tak 2-3 tydny, coz je v norme. Jednou se nepovedlo stihnout 30dni u graficke karty a nebyla adekvatni nahrada...byla mi ale vracena nemala plna kupni cena.Na rozdil od ijnych firemme CZC nikdy neobvinil, ze sem vec znicil sam..coz se mi jinde stalo. Nektere veci lze jinde sehnat levneji, ale nekolik malo procent z ceny si rad priplatim za kvalitni sluzby. Myslim, ze mnoho z tech co si stezuji na CZC by byli napr. nekde v zapadni Evrope prekvapeni..mnohdy vyrazne nizsi urovni sluzeb...Takze jen tak dal a doufejme, ze si z vas i nektere konkurencni firmy vezmou priklad..

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®