Diskuze k článku:Czech Computer získal důležitý certifikát - aktualizováno

Trochu si to pletete

to ze mate dle zakona pravo na vraceni zbozi jeste neznamena, ze jej muzete POUZITE bez nasledku vratit. prodejce si vzdy muze nauctovat slevu ze zbozi a popr. dalsi administrativni poplatky s tim spojene.
mimochodem vzijte se take na chvili do kuze prodejce...jako majitel byste asi sam mel velky problem prijimat zbozi zpet jen proto ze zakaznikovi "nevyhovuje" a nerozmyslel poradne pred nakupem. pletete si prodejce s charitou...a ano, monitor by jim urcite zustal na nejakem repase skladu a jen by na vsem prodelali...

Moje negativní zkušenosti s CZC

V posledních třech objednávkách mi dvakrát dorazilo použité (používané) zboží, nejprve reproduktory Genius HF-3000A v prokoplé krabici (přepravní byla neporušená) a uvnitř chyběl manuál a všechny kabely.V úterý mi dorazily GPS Evolve xxxRoute v otevřené a pomačkané krabičce, kde byly roztrhány pytlíčky s příslušenstvím a byla od pohledu jetá - mírné škrábance, špína na gumě a v prostoru baterie. Přes krabičku byla samolepka - ověřený produkt technikem, plná záruka.Ihned jsem vrátil oboje a napsal, že požaduju ihned zpět svoje peníze - bylo mi přislíbeno i vrácení poštovného (odeslal jsem jim i naskenovaný podací lístek). Nicméně repra byly záhadně vloženy na reklamaci a peníze jsem dostal po mnoha dopisech až skoro za měsíc. Za poštovné nikoliv.U GPS mi bylo poraděno, ať zašlu na dobírku, kde byla dobírka cena poštovného!!! Předpokládám, že by dobírku nepřijali. Takže jsem to poslal klasicky jako cenný balík pilně a očekávám brzké navrácení peněz.Z CZC nechci už mít nic společného!!! Chci nové zboží, ne bazar s chybějícími částmi balení. A to ani nemluvím o dlouhé době expedice, člověk objedná ráno a přijde mu to za 2-3 dny i když je zboží skladem, od konkurence chodí do 24h.Škoda slov, takže tyhle certifikáty jsou sice na pohled hezký, ale praktický význam nemají. Dokuť budete prodávat "jeté" zboží a ještě si dělat blázni z lidí, tak si ten certifikát můžete leda nechat vystavit!!!

Nemějte chaos v tom co certifikát znamená

Jak se dovídám z http://www.spotrebitele.info/audit/ tak tento certifikát pro CZC znamenal jen ZAPLATIT si KONZULTACI, která možná mírně poupravila obchodní podmínky. Certifikát rozhodně neznamená, jak kvalitní má prodejce zboží, reklamace, jestli dává české návody ani jestli obchodní podmínky dodržuje. Z podnikatelského hlediska to byl skvělý tah, gratuluji, v této diskusi má dobrý ohlas a určitě přitáhne zákazníky:) Jen by mě zajímalo, kolik si za to SOS účtuje?

Vrácení zboží - stornopoplatek a co dál ?

Předem bych rád uvedl, že jsem měl vždy s CZC nejlepší zkušenosti a reklamace vždy proběhla v pořádku, ale nyní bych rád uvedl svojí zkušenost a zeptal se na jednu věc.Zakoupil jsem u Vás monitor a ten následně vyzkoušel. Ano, chtěl jsem ušetřit a koupil si TN. Po vyzkoušení cca 3 hodiny jsem ten monitor zabalil a chtěl vrátit (jezdím na Chodov každý pátek, tak jsem ho přivezl za týden). Když se mě prodejce zeptal na důvod vrácení (asi zvědavost, protože můžu bez důvodu), tak jsem odpověděl, že to nebyla dobrá volba a že to chci vrátit a přidám si a koupím EIZO s S-PVA.
To obchodníka nezajímalo, ale hned začal stim, že to určitě bude poškrábaný a že dostanu stornopoplatek. Poté našel na podstavci škrábanec (asi jsem ho tam udělal jak jsem to stavěl, ale nejsem si ničeho vědom, ale byl tam a tak jsem to uznal) Za malej škrábanec jsem dostal storno 850 Kč (což mě přijde celkem dost, ale tak nechtěl jsem se snim hádat).
Rád bych se ale zeptal, co se pak u takového monitoru stane ? V Použitém zboží neni a když čtu reference, tak se občas stane, že někdo dostane použité zboží.
Takže buď ho prodejce zabalil a prodává jako nové - spíše ne.
A nebo se prodá nějaké firmě, které malinkej škrábanec vůbec nevadí a otázka zní - opravdu s 15% slevou ?Proto bych se rád zeptal, zda toto zboží dáváte do použitého zboží, nebo co se stímto zbožím stane. Protože sleva 850Kč za jeden malej škrábanec na lesklém podstavci - těch tam je za týden víc než dost vzhledem k lesklosti, je celkem dobrá sleva.Děkuji za odpověď.

Dostupnost

Já mám tu smůlu, že vždycky skončím u konkurence, protože to czc nemá skladem (a jetě to má dražší).

České návody

Dobrý deň,
hovorte si a píšte o návodoch, čo chcete. Je nesporné, že obhajcovia "nie návodov" musia mať spojenie s podnikateľmi - obchodníkmi, pretože spotrebiteľ proti návodom nemôže brojiť. Zásadný argument: ak existuje návod v angličtine pre Angličana, v japončine pre Japonca, v činštine (dokonca dvojakej) pre Číňana atď. atď., nie je mi jasné (logicky), prečo nie aj pre Čecha (a na Slovensku samozrejme aj pre Slováka), ako spotrebiteľa, ktorý si výrobok kúpil, a to bez ohľadu, či je samostatne funkčný alebo nie! Nevidím dôvod, aby predajcovia svojou obchodnou politikou nútili spotrebitaľa - po prvé: učiť sa po anglicky (ak sám nechce), a po druhé: žiadať o pomoc platenú službu od odborníka. Ak ak ani to Vám nestačí, potom sa pozrite na návody (svojím spôsobom už povestné) v USA. To nie je o vzdelaní, ale o práve.

Reklamace

Musím se bohužel přidat k nespokojeným zákazníkům co se reklamací týče, v rychlosti....Přítelkyni odešel TV tuner (MSI), dala ho na reklamaci cca po 3 týdnech se vrátil (novej kousek) - bohužel po zapojení jsem zjistil tu samou chybu (nahlásí se v PC ale nepřijímá signál) šli jsme ho tedy znovu vyměnit a tentokrát jmse ho odzkoušeli hned na technickém oddělení. Tuner byl samozdřejmě zas nefunkční a zas stejná závada jako vždy (technik mi dokonce řekle že MSI dodává cca 80% těchto tunerů vadných již z výroby)do téhle chvíle by bylo vše v pořádku, při poslední návštěvě jsme ale chtěli zpět peníze....a nastal problém (dříve se mi nic podobného v CZC nestalo, vždy všude samá ochota atd.) teď? technik o tom nechtěl ani slyšet! prý že zboží musí posdlat na posouzení do servisu a až pak se můžou vrátit peníze (nevyznám se 100% v těhlech právnícch úpravách) ale smlouvu mám s Vaší firnou a ne s nějakym servisem! navíc se zde opakovala stejná závada (3x) už jen to je tuším důvod na vrácení peněz, navíc pokus sám technik řekne že 80% jic je z výroby špatných tak tento výrobek neodpovídá bežné kvalitě (a to je tuším taky možný důvod odstoupení od smlouvy)nakonec po neskutečných dohadech jsem si nechal zavolat nadřízeného (ten si asi pamatuje více z dřívějšího přístupu CZC k zákazníkům) slušně jsem mu vysvětlil oč jde a on ihned rozhodl o vrácení peněz.Nakonec se tedy vše vyřešilo, nicméně v CZC nakupuji již skutečně dlouho a vždy jsem byl při reklamaci 100% spokojen a možná i víc jak na 100%. Chápu že CZC roste a roste mu počet zákazníků, ale CZC má hodně zákazníků ne díky cenám, ale můj osobní názor je že hlavně díky super přístupu lidí ve firmě a to nejen během reklamací. Je to škoda že se to začíná nejspíš měnit (viz. tato diskuse asi nejsem jediný kdo s reklamací měl "kapku" problém.Proto bych se rád zeptal někoho z vedení, čím si myslí že je toto způsobeno?PS. CZC jsem vždy doporučoval a vždy by ode mne dostalo jednu velkou jedničku, teď by tomu bylo také tak, jen reklamační oddělení bych hodnotil jinak:-/

CZC si to zaslouží

Líbí se mi prestiž CZC která se s nechutně masovým konkurentem který je pouze továrnou na slepý nákup nedá vůbec srovnávat.
Gratuluji CZC.

Znechucenost po jednani se zamestnanci CZC

Dnes jsem sel doresit reklamaci do CZC. Vymenili mi GK za novou !! Uz divne mi bylo, ze zpusob vyrizeni byl "oprava - odstranitelna, z ekonomických duvodu vymena". Technik a jeho nadrizeny pan Macek mi tvrdili, ze zakony neznaji a ze nebudou na tohle tema se mnou diskutovat nebudou. TAkze po kontrole GK, kde byla nova seriovka a tudiz dle paragrafu 622 obcanskeho zakonika mam pravo vymenu prijmout nebo pozadovat odstoupeni od smlouvy. Bylo mi receno, ze odstoupeni neni mozne ...Jak muze tato firma tento certifikat ziskat nechapu. Nakupuju uz jenom u ***** nebo Alzy. V techto firmach si zakazniku vazi ... tady ne. SAmozrejme tuhle situaci budu resit nejspise soudni cestou pokud mi nevyjdou vstric !!!

NABÝTKA ZBOŽÍ

1. DOBRÝ DEN NENÍ OPRAVDU PĚKNÉ ŽE JSE VYMLOVÁTE NA ONU NE PŘÍLIŠ ZNÁMOU SKUTEČNOST ZE ZÁKONÍKU ŽE ČESKÝ NÁVOD JE PAKLIŽE HO DODÁ VÝROBCE NĚKTERÉ BY ŠLI SNADNO PŘELOŽIT ASPON STROJOVĚ.2. NABÝTKA ZBOŽÍ A VEDLE NÍ POPISEK "NEBUDE" JE OPRAVDU HLOUPÁ VĚC, KDYŽ UŽ TO NEBUDE TAK TO TAM NEIZERUJU PROČ JSE TEDA POPISEK MĚNÍ NA "NEBUDE" A ROVNOU JSE NESMAŽE!3. VYHLEDÁVÁNÍ JE SICE SUPR ALE POPIS VÝROBKU NEBO JEDNOTLIVÝCH SOUČÁSTÍ JE UBOHÝ JE TO POD HESLEM "KDYŽ TO NEDÁ VÝROBCE TAK JSI TO UŽ NENAJDU"4. TOTÉŽ PLATÍ O OBRÁZCÍCH PRODUKTŮ JINAK SLUŽBY SUPR A PORADY JSE ČLOVĚK DOČKÁ I PO TELEFONU

Jen tak dál

jsem s vámi spokojen máte dobrej web

Vraceni zbozi?

nevite do kolika dnu muzu vratit zbozi bez udani pricinny? diky za odpoved

?

tak ted jsi me fakt pobavil stando. tohle co jsi tady napsal ti mozna tak mohou verit lide, kteri v czc nikdy nepracovali. rovnou napis ze proste nechcete vracet penize vychcankum, kteri znaji paragraf 622 a je to, proste 99 procent lidi vam sezere tyhle balasty, ale musite pocitat s tim jednim procentem, ktery toho proste vyuzi je no. tak tady nepis takovyhle kraviny.

Pozitivnější zkušenost z CZC

Abych byl objektivní, tak k níže napsanému příspěvku musím doplnit, že vrácení peněz za GPSku proběhlo obratem i s poštovným. Takže jsem s přístupem a rychlostí v tomto případě plně spokojen. Paní na obchodě byla velmi příjemná a ochotná.Takže příště poznamenám do objednávky, že chci skutečně nové zboží. Kdysi jsem četl, že vrácené zboží jde do výprodejů, je možné, že se to změnilo, nevím, každopádně jsem měl dvakrát smůlu a zklamalo mě to. Určitě nejsem sám.Takže děkuji za rychlé vyřešení problému.

Gratulace

Tak to Vám gratuluju,jste dobrý obchod.

CzC

Pripojuji se k ostatnim gratulantum, musim potvrdit ze se sluzbami czc jsem velmi spokojen. Vzdy kdyz jsem mel nejaky dotaz, tak byl vyrizen pomerne rychle a ja byl vzdy spokojen. Vetsinu objednavek jsem si nechaval poslat postou a ani tam nebyl problem. Jen jednou jsem byl na prodejne a to kvuli osobnimu odberu mp3ky a moc jsem nevedel co delat, ale kdyz jsem si vytisknul fakturu tak uz to bylo OK. Dale bych chtel pochvalit ty "Hot Line" konzole. Bezvadna vec, napsal jsem dotaz a behem peti minut jsem dostal odpoved se vsemi informacemi co jsem potreboval, pak mi jeste vas zamestnanec rovnou vytvoril obednavku na pozadovane zbozi a vse bylo zarizeno. Velmi pekne, u me ma CzC za jednani se zakaznikem VELKE PLUS.
Kdesi v teto diskuzi jsem nasel prispevek ze czc jedna se zakaznikem priserne a ze nejlepsi je ***** Dovolil bych si tvrdit naprosty opak. Kdyz jsem slysel historku o tom, jak jeden znamy mel DVD rekorder u ***** v reklamaci pul roku a pote nebyl problem stale eliminovan, od te doby se vyhybam ***** co to de. Nebyl to jediny clovek co mi vypravel o nespokojenosti s ***** Jejich pristup k zakaznikovi by se dal prirovnat k pouziti vztyceneho prostrednicku. Je mi lito, ze kdyz se prochazim po praze, vidim vsude same stupidni zelene priserky, ktere upozornuji na uzasne slevy u produktu, ktere se daji sehnat na czc jindy i levneji. Jednou se me nekdo ptal na dobry obchod s hardware a hned jestli treba ten ***** Poucil jsem ho ze ***** opravdu ne a na otazku jak na to prisel jsem dostal odpoved ze reklama... Mozna kdyby Czc udelalo malou reklamni kampan tak by to nebylo na skodu, aspon by se siroka verejnost dozvedela o konecne normalnim obchodu.
Posledni dobou me ale stve nehorazne spamovani v diskuznich prispevcich. Od zalozeni Bonus klubu je tady najednou takovy zajem o vsechny mozne produkty... Misto toho abych si precetl v diskuzi nejake osobni zkusenosti a opravdu uzitecne veci, tak se dozvim ze produkt je fakt dobrej, ze ten by si ho urcite koupil a ze to je super. To jsem se mohl jit zeptat na nazor do materske skolky. Narazil jsem na moc zajimavy "seznam produktu" ve kterym je spousta reseni problemu, ktere ted otrasaji s Eshopem a BK. Ctete zde: http://www.czechcomputer.cz/view_user_list.jsp?id=K0812262303256574683167156378281
Czc je skvělý obchod, skvele pracuje se zakazniky, ma siroky vyber zbozi a skvele ceny. Jen kdyby jste mohli neco udelat s Bonus klubem. Je to skvela vec, kazdy je rad kdyz ma doma tricko nebo hrnicek, ale nemusi kvuli tomu clovek koukat na takovehle recenze: http://www.czechcomputer.cz/user_review_doc-Q0807201822105232013274241131370.html
Předem díky za řešení problémů a přeju i nadále úspěchy této firmě!PS.: Ten certifikát jste ale mohli naskenovat rovně;-)

Ano

Souhlasim s tebou ale asi nas buje vic.Je to fain obchod.Víc nez to....

Certifikát na nic

Já teda nevim, ale mě certifikát SOS přijde úplně zbytečnej. Na jejich infolince stejně kecaj jen co chcete slyšet. Sám jsem si to vyzkoušel - nejdřív jsem volal jako poškozený zákazník, pak jako svůj prodejce a pokaždý mi řekli to, co jsem chtěl slyšet, čili v obou dvou případech jsem měl pravdu já i když správně bych ji měl mít jen v jednom případě, takže týhle organizaci nevěřím ani slovo a kdyby měl obchod 200 takovejch certifikátů, nevěřil bych mu o nic víc, než když nemá žádnej. Daleko větším měřítkem solidnosti je pro mě styl komunikace se zákazníkem a v tom je CZC na špatný úrovni. Jednou jedinkrát mi odpověděli na dotaz a to ještě stylem, že to zjistí a už se neozvali, takže se dá říct, že ať jsem se jich ptal na cokoliv, nikdy jsem se nic nedozvěděl. Přijde mi, že slušně odpovídají jen v diskuzi, kde je to veřejně přístupné, aby se blýskli.

Gratulace

Musím se připojit k tomu,že CC je skvělá firma. Sám tam nakupuji a nakupuje tam i mnoho mých známých a nikdy jsem neslyšel,že by si někdo ztěžoval. Jen tak dál ;)

České návody!!?

No a abych řekl pravdu - divim se protože polovinu věcí co jsem u vás koupil tak nemá český návod - a to někdy dost důležité věci. Tak nevim asi se někdo s certifikátem seknul protože tohle je dost závažný problém

Rozpor se zákonem

Co říká Občanský zákoník, §622 odst. 2: Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci NEBO MÁ PRÁVO OD SMLOUVY ODSTOUPIT.Co říká Czech Computer s.r.o. v reklamační řádu: Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží za nové.
Takže abych to shrnul: zákon mi dává možnost v případě neodstranitelné vady žádat výměnu zboží anebo odstoupit o smlouvy. Podotýkám, že já jako zákazník si sám mohu vybrat jednu z těchto možností. Czech Computer se v reklamačním řádu zmiňuje pouze o první možnosti (výměna zboží). Velmi zajímavé je to, že Czech Computer onu inkriminovanou větu opsal přímo ze zákona, ale z této věty vymazal zmínku o možnosti odstoupit od smlouvy. Proč? Celé to působí velmi neseriózně: varianta méně výhodná pro Czech Computer, ale jinak zcela zákonná (tj. odstoupení od smlouvy), se prostě vůbec nezmíní a někteří zákazníci tak žijí v domnění, že jedinou možností je výměna zboží.Očekával bych, že přesně tento typ problémů bude řešit certifikace SAOP. Bohužel, nestalo se. Vzhledem k tomu, že jsem členem Sdružení obrany spotřebitelů, budu se tímto ještě zabývat.

Neco mi tady uplne nehraje...

Dobry den, jelikoz jsem student tak kupuju vybrane zbozi proste tam, kde ho maji vyrazne levnejsi (na case behani po obchodech pak moc nekoukam). Nicmene stranky ma czc jedny z nejlepsich, prehledne, setridene, hodne omezeni pri vyberu atd. Reklamoval jsem uz celkem dost, ale u jinych firem. Po tom co tady ctu o reklamacich, tak si rikam, ze jsem ty "vadne kousky" nekoupil radeji u vas. Usetril bych si tak furu nervu, vysvetlovani, handrkovani, cekani mesice a mesice atd. Nicmene me zarazi jedna vec. Vymena mechanik, pameti atd. rovnou na miste za jine, bez otestovani skutecne nefunkcnosti? Co delate v pripade neopravnene reklamace, kterou tak zjistite az kdyz se Vam zakaznik doma smeje, jak s vama vyj.... Viz se tady objevila jedna spekulace ohledne testovani pameti? To ma firma czc tolik prachu, ze takoveto reklamace pak proste smete pod stul? Nebo se zbozi pak pekne vraci zpatky na "pulty"? Spekulace, to se nikdy nedovime.Dalsi vec, vas obchodnik mi pred koupi zmozi u vas rekl, ze pokud ho 14 dni vratim, tak mi sice vratite penize, ale ne v plne vysi - poskozene zbozi, otrhany obal atd. Pokud bych ale prinesl do 14 dni zbozi bez viditelneho poskozeni se vsim vsudy, museli byste mi dle vaseho certifikatu vratit vsechny penize, nebo jak to tedy vlastne je? Predem dekuji za odpoved na tento dotaz.

To asi u Vas nereklamovali...

Kdyby to udělali, asi by koukali na drát. Pohybuji se v IT dlouho a nejsem sám, kdo si to o vas myslí. Posledně, když jsem chtěl prohlášení o shodě výrobku, po tom, co odkouřil půlku notesu, tak mě poslali do právního oddělení a když jsem chtěl adresu, tak mi po technikovi nechal pan šéf vzkázat, že jestli mám mnějaký problém, tak ať jdu na pokladnu...¨Žádná snaha o pomoc, ale zbavit se mě!

Prošlé

dobrý den, ne že bych měl nějaké řeči nebo to, ale proč namáte to staré?? platnost do března 2008??

RE-pobočka Brno

Mám stejný názor jako balrog123. Do Brna mám blíž než do Prahy a možnost osobního odběru je přece super!! A vzhledem k tomu že je CZC nej Shop ze všech v republice, co se tíka kvalitnosti, spolehlivosti a všeho ostatního Hlasuji pro Brno!! je mi 20let, dočkají se toho má vnoučata???

Gratuluju

vzdycky jsem byl s jednanim u Vas spokojen + mate nejlepsi internetovy obchod + vase samostatna fakturace je proste pecka, naklikam veci na netu, sam si vytisknu, zaplatim a jdu, zadne cekani :)

Servis

Také gratuluji, já sem měl reklamace v CZC také vždy v pohodě, jen posledně to byl děs, máma měla PC v servisu, nějakej trouba jí tam zapojil FireWire do USB, myslel sem že mě klepne, protože známému po takovémto otočení konektorů vyhořela deska a když sem tam byl znovu, tak tam byl v servisu takový drzý fracek, sprostý jak dlaždič a pěkně nepříjemný na zákazníky předemnou, vždycky zalez za tu stěnu, do něčeho tam třískal a nadával, hrůza.Jinak nakupování v CZC pohádka, to se prostě musí zažít :)

Gratulace

Gratuluji k papírovému posvěcení toho, co vědí ostatně dávno všichni vaši stálí zákazníci.Prodejní, ale zejména poprodejní služby jsou v CC na velmi vysoké úrovni obvyklé u nás opravdu málokde.Nedávno jsem si tento fakt opět ověřil při řešení reklamace, kdy k ní bylo přistupováno maximálně vstřícně a to bez jakýchkoli debat nebo dotazů.Jen tak dál pánové.

Gratulace, ale vyhledavani - nic moc :(

Gratuluju! Vstricnost k zakaznikum, at uz pri reklamaci, nebo jen na diskuzich pod prodavanymi produkty, je maximalni. Uz jen zbyva vypiplat vyhledavaci system a budete "dokonaly". :)

Nedivím se...

Sice nevím na základě čeho je výše uvedený certifikát vydáván. Pravdou je, že CZC je v mých (a nejen mých) očích stále nejserioznější shop s výpočetní technikou.Co se týká samotného e-shopu, tak to je lahůdka (přesně fungující provázání e-shop <-> sklad - o tom si ostatní firmy píšící vše skladem, ale reálně je vše do X dní - mohou nechat jen zdát). Nemluvě o přehlednosti celého e-shopu - nejednou jsem e-shop CZC použil nejen pro nakupování, ale i při zjišťování určitých konfigurací a kompatibilit (je tento CPU také pro tu nebo tamtu patici atd....).Další věcí která mě jako zákazníka vždy do CZC přivede z5 je postup při zpracování reklamací. Musím řict, že už jsem u CZC už něco nakoupil a taky něco vyraklamoval a i když v poslední době "zpřísnili", tak pořád je přístup nejvstřícnější a to ze všech shopů minimiálně v Praze. Snaha vyřešit problém na místě (pokud to jde) je k nezaplacení - např. u tak důležitých komponent jako je CPU (bez kterých je PC k ničemu).Je fakt, že ne u všeho jsou ceny za zboží nejlepší (jsou věci, která má konkurence levnější - těžko ale očekávat, že někdo bude mít vše nejlevnější - na pohádky nevěřím), ale výhody výše popsané (spolus s tím, když rozdíl v ceně není propastný) vedou k tomu, že - ač ne uplně rád - si raději připlatím nějakou tu kačku, když "to budu mít z CZC".A popravdě i na různých 4ech, když někdo prodává nějaké bazarové zb. tak záruka v CZC je udávána jako + a to si myslím, že je těžko zpochybnitelný argument.Takže jak jsem psal v titulku příspěvku, když někdo vezme v potaz to, co jsem napsal (a takových lidí - zákazníků musí být víc), tak se není co divit, že podobné certifikáty se musí v CZC vyskytovat jak houby po dešti....

Patří mezi nejlepší

Fandím CZC ... při mých zkušenostech příjemný a ochotný personál, ohromná nabídka produktů, prrostě sqvělé služby! Nakupuju u vás moc rád ...
GOGOGO CZC !

Reklamace

No nevím,ale v říjnu jsem u této firmy reklamoval grafiku,všechno v pohodě až na malý detail,když mi řekli,že karta je nová,tak na mojí připomínku,že když je výrobek neopravitelný a mám tudíž ze zákona právo na novou kartu (což mi nabídli)nebo chtít peníze zpět,tak mi řekli,že mi můžou vrátit jen peníze za cenu tý karty v době reklamace a ještě mínus 10 procent.Takže bych vlastně nedostal všechny peníze zpět a za to bych jim rozhodně ocenění nedal.

Gratulace

Taktez zde nakupuji u hodne dlouho jak pro sebe tak pro zname a nikdy nebyl zadny problem reklamoval jsem jen jednou vadnou ramku a do tydne sem mel doma novou takze jen tak dal CC...

Zaslouzeny certifikat?

sam tomu nerozumim. czc za posledni rok kleslo na uroven konkurence!.. v reklamacnim oddeleni panuje nehorazny chaos, nikdo ze zamestnancu nema skoleni ohledne pravnich zalezitosti, zakaznikum je velhavan naprosto nesmyslne zneni zakoniku - a snad jen ti, co maj silu a trpelivost hajit sva prava si po dlouhych hadkach prosadi svou, na zbytek zamestnanci czc kaslou. naprosta nevedomost, co ktere oddeleni dela - v reklamacnim mi rekli, ze s mym problemem nemohou nic delat, at jdu na obchodni... na obchodnim mi rekli, at si to vyresim na reklamacnim... a nakonec sem si sel popovidat s technikem! a vysledek samozrejme zadny - byla mi vypravena pohadka o tom, co vse si czc dle zakona muze dovolit - na co ma prava zakaznik, na to uz ale zamestnanci czc nepamatuji. za posledni pul rok sem v czc stravil nekolik hodin casu - a to ne ve fronte na nakup! bohuzel. pri jedne z reklamaci si pracovnik reklamacniho vybajil do protokolu neco o fyzickem poskozeni - priste, az pudu neco reklamovat, tak si ten protokol prectu nez odejdu! - na takoveto chovani sem take nebyl drive zvykly.zkratka - uz to neni co byvalo. zavedeny listkovy provoz - kdo se na to ma divat, dva prodejci, fronta az ven, na pokladne jedna pokladni, v reklamacnim jeden clovek, zasekla tiskarna - fronta na samofakturaci...
jedine, co czc dela vyjmecnym je internetovy katalog - je asi nejlepe zpracovany, co jsem videl - u konkurence je zazrak najit nejake zbozi a jeste vetsi zazrak najit nejake informace, u czc poskytuji k produktum alespon prumerne informace (a to slovo prumerne je nanestesti fakt, ale i pri te prumernosti je to v tehle branzi nadstandard).preji czc, aby se zamyslelo nad strategii jednani s lidmi, doporucil bych i nejake proskolovani zamestnancu - vymluvy na pochybeni jedincu jsou usmevne, kdyz techto pochybujicich jedincu je evidentne vetsina (viz diskuse).s pozdravem
znechuceny zakaznikps - k memu pripadu: poridil sem si evidentne suntsky produkt, 2.5" disk znacky seagate. nez sem ho reklamoval, snazil jsem se dohodnout na postupu reklamace. nejdrive, ze mi to vymeni, pak ze vrati penize, pak ze ne - ze to musim reklamovat. dobra - pozadal sem o zapujceni nahradniho disku (notebook bez disku je mi na nic)... nahradni disk mi zapujcen nebyl. po dalsim dohadovani tedy na reklamacnim ustoupili - nahradni disk mi pujci, ale pouze v pripade, ze jim tam necham svuj disk. tedy by dost dobre hrozilo, ze bych prisel o vsechna data, taktez by mi nebylo umozneno si obsah zkopirovat a zabezpecene vymazat stary disk - proste ne. ptal sem se jeste na sluzbu, ze by to zaridili primo v czc - byla mi recena naprosto absurdni castka za preneseni 1GiB dat - u 160GB disku by tato operace stala mozna i vic, nez samotny disk. a jelikoz mi ani po mesici dohadovani nebyl nikdo ze zamestnancu czc ochoten pomoci, musel sem si tedy koupit novy disk. kdyz sem se snazil odstoupit od kupni smlouvy na prvni disk, ktery si prosel reklamaci - trvala 32 dni (nanestesti konec lhuty vysel na weekend) - byl i po reklamaci vadny (a evidentne slo o absenci kvality daneho vyrobku - mimochodem v zakoniku lze taktez najit zminku o tom, ze paklize zbozi neodpovida bezne kvalite ...). to bylo remcani, a kdyz uz sem prinesl na reklamacni vytisknuty zakonik, to bylo reci, jak je to hrozne nefer, ze chci penize za neco, co je stare pul roku - ale popravde, za to si muze czc - kdyby mi byl zapujceny disk a bylo umozneno preneseni dat z jednoho disku na druhy a zaroven zajisteno bezpecne vymazani obsahu disku, nemusel bych si kupovat novy...mohu jedine podekovat SOS: Sdružení obrany spotřebitelů, ktere mi pomohlo pri reseni teto situace. a je usmevne, ze od stejne organizace ma czc certifikat. no mam takovy pocit, ze pri mem dotazu si to pracovnik nekam poznamenal, takze je jen otazkou casu a mnozstvi dalsich stiznosti, kdy czc o tento certifikat zase prijde. a nebo se vedeni zamysli nad tim, jaci lide v czc pracuji a udela tehle degradaci sluzeb a jednani se zakaznikem pritrz? pevne verim, ze se czc z tohoto obdobi temna vyhrabe, a ze to bude zas jedna z lepsich firem - nyni je to totiz -bezna- firma, ktera se snazi co nejvice ozulit sveho zakaznika.

Nabíječka VARTA 74706

Koupil jsem před časem novou nabíječku VARTA 74706 na 9 voltové baterie.
Dnes jsem zjistil, že tam není český návod. Mám accu baterii Varta
Ni-Cd na 100 mAh. Nikde jsem jsem se nedočetl jak mám baterie dlouho dobíjet. Na nabíječce se při dobíjení rozsvítí červená dioda a nevím jestli po nabití se pak nepřebarví na zelenou a podobně. Nevím jak dlouho mám baterii nabíjet, aby jsem ji nezničil, nebo i nezničil nabíječku.
PORADÍ MI NĚKDO ZNALÝ PROSÍM.
Děkuji za odpověď na mojí emailovou adresu.

Dostupnost je...

Zajmalo by me co budete delat s tou vasi dostupnosti, nevim od kud berete zbozi ale to co vy tady nemate jinde maji a to nemyslim nejakej jeden e-obchudek ale je jich dost jen tady porad "neznama". Napr. AMD X2 5400 BE jinde to meli snad uz 2 mesice jen u vas nic az nedavno... ASUS HD4870... ze dvou verzi techto karet mate skladem 1 kartu... Jinde ji uz maj chtel sem to koupit u vas ale do vanoc cekat nebudu...PS: Mysleno s trochu nadsazky ale copak je takovej problem odebirat zbozi napr. od dalsihio dodavatele... Kdyz to ma konkurence tak to zbozi tu proste uz bejt musi to ze to vas dodavatel nedokaze zajistit je smutny... Aby to tady nedopadlo tak ze sem lidi budou chodit jen kvuli komentarim protoze co sem slysel s reklamacema uz to neni zadna slava (Ja osobne mam jen dobrou zkusenost) ale s "recyklaci" zbozi kdy pouzite zbozi davate zpet do prodeje jsem se setkal. Kdyz sem si kupoval ATI X1950Pro dostal jsem to v papirovy krabici bez obalu a uvnitr byla jen karta v igelitu (otevrenem) a redukce na DVI... Tot vse

Pobočka

Jen takový dotaz, jelikož mám rád CZC, ale je tu jedno "ale". Neplánujete pobočku v Brně a Ostravě (aspoň Brno)? Jelikož hodně lidí co znám a i já osobně rád před koupí prohlídnu zboží jestli je v pořádku a co se týče reklamací, posílat něco Českou Poštou nebo jet do Prahy, to je opravdu "šílené" :)Jsem z Brna a když jsem jednou reklamoval, Česká pošta i přes ujištění, že balíček Vám dojde do týdne došel za měsíc. Vy jste vyřídili reklamaci za 2 dny i s expedicí zpět, ale ČP opět posílala balíček nepochopitelně 2 týdny :D Na to že se sem potřeboval zpátky produkt co jsem dával na reklamaci nejpozději do 2 týdnů zpátky, bylo to tedy něco :) Jinak co se týče dodávek zboží, to je rychlé a do týdne mám doma i plazmovku velkou jak kráva a to poštou :)

Gratuluji

dobrý výsledek a hodně úspěchů do budoucna

Reklamace

Nevím , koupím často na internetu , ale moc se mi nedaří , vzdycky má nějaké problemy . Tak kamarád mi řekl že nejlepší koupit u CZ ,, hmmmm tak jsem šel nakupovat , hura vyzvedl jsem celý PC , hned po 2 týdne už má nějaký problem , ale v mé ohledu nic vážného , ale po měsíce restartuje kolem do kola . Tak jsem šel reklamovat do 3 dny jsem dostal email že uz muzu vyzvednout zbozi . Tolik jsem na těšíl , myslel jsem že to bude poslední reklamace , ale není nic tak lehký , zapnul jsem PC a pořád restartuje .

Pouzite jako nove

Ja tedy bohuzel musim rict ze jiz nekolikrat jsem obdrzel zbozi ktere bylo jiz "recyklovano" a evidentne jej nekdo pouzival uz prede mnou a vratil ho do CZC. Nejlepsi je ze pokud se clovek ozve kdyz tuto skutecnost zjisti tak je mu receno ze to rozbalil on sam a nejednalo se tedy o drive pouzite zbozi a nema si stezovat.
Vim ze zbozi treba funguje, ale uprimne - zaschly jogurt na redukci USB-RS232 mi nenakecate ze tam naplival cinan pri vyrobe ani ze jsem si to pri rozbalovani udelal uzasaem sam - to teda fakt ne - ale pracovnik vydeje mi sdelil ze jsem si to udelal sam a ze zbozi vydal nove a ze jsem to i podepsal pri prebirce. Nechci rypat ale do krabicky nevidim a kdyz se do ni podivam a tohle zjistim tak to cloveka docela mrzi kdyz narazi na takoveto jednani a velice to u me snizuje kvalitu o vstrictnost firmy.
Vim ze redukce stoji 230 korun, je i funkcni ale prijde mi dosti ubohe vydavat takoveto zbozi za nove kdyz opravdu neni.
Pokud jak pisete zde v diskuzi se jedna o selhani jednotlivce ktery to "omylem" vrati mezi nove veci tak si myslim ze svych par nahod s koupemi jsem si uz zazil a mrzi me nebot vas obchod mam rad.

Vrácení peněz

Dobrý den,
s reklamaci ve vaší společnosti už mi začíná dochazet trpělivost. Podle mínění některých techniků počítačům moc nerozumím. Což je asi pravda jako absolvent maturitního oboru Výpočetní technika a současného studia na ČVUT FEL nemam asi moc velké představy o fugování počítačů. Stejně jako pan Melicherík mi byla základní deska vyměněna a rád bych tedy dle paragrafu 622 obcanskeho zakonika odstoupeni od smlouvy.

Některým lidem se prostě nezavděčíte

některým lidem se prostě nezavděčíte...

X

a kde je to uvedene pane Gaji o te vasi eventualite a neekonomicnosti v OZ? Zajima me presny paragraf.

Reklamace OK

Zdravím. Czc mám jako firmu rád, protože ji považuji za firmu slušnou a službami dosud nepřekonanou. Např. eshop je daleko lépe vyřešný než u jateční konkurence o službách na prodejně a čekací době nemluvě. Na druhou stranu, stalo se mi, že jsem v czc obdržel zdroj s odpojitelnými kabely, který měl nějakým zázrakem některé díry v konektoru zalité a tudíž do něj kabely nešly připojit. Nad reklamací kroutilo hlavou jak reklamační, tak technické oddělení, ale dopadlo to tak, že jsem si rovnou odnášel nový zdroj. Trochu smutně mne překvapilo, že u nového zdroje bylo poněkud více příslušenství (u původního např. chyběl kabel do zásuvky) a celý byl jaksi lépe zabalen (krabice v igelitu atd.) Usoudil jsem, že jsem poprvé dostal zdroj vrácený z reklamace a spravil jsem o tom vedení czc. Byl jsem potěšen jednáním, kdy moje situace byla vyšetřena (doufám), bylo mi sděleno, že došlo k chybě zaměstnance, který vrátil zboží z reklamace do regálu k novému a dostal jsem pár set Kč na další nákup jako odškodnění. Je sice pravda, že tuto slevu jsem využil až při druhém nákupu, kdy napoprvé o ní obchodník nenašel v systému zmínku, ale to už je jen malá vada na kráse.
Myslím, že Czc tento certifikát právem patří. A pokud jsem dostal špatný zdroj skutečně omylem, v což doufám, neshledávám u této firmy jediné chyby. Takže mnoho zdaru.

Poprvé a naposledy

Certifikát je jedna stránka věci a praxe zcela jiná.Alespoň v mém případě.Letos v květnu jsem jako odměnu za úspěšně vykoné příjímací zkoušky na školu slíbil synovi PC a objednal jsem jednotlivé komponenzy u CZC.Po více jak týdnu jsem zjistil,že celá poštovní zásilka se neznámo kde "ztratila" a abych vystavil objednávku novou - stalo se.
Po obdržení druhé poštovní zásilky při kompletaci jsem zjistil,že grafická karta v hodnotě Kč 3.700,- je vadná.Po konzultaci s technikem CZC jsem zaslal GK v rámci reklamace zpět.K mému překvapení byla reklamace zamítnuta se zdůvodněním ,že chybí na výrobku výrobní seriové číslo a z toho důvodu reklamaci zamítají (dokonce s tvrzením,že výrobek jsem zřejmě nezakoupil u CZC).Toto tvrzení je samozřejmě zcela absurdní a naznačuje,jakým způsobem je možno si kompenzovat případné ztráty.

Reklamace

Firmu CzechComputer chválím ohledně reklamací, sám studuji IT jako mechanik-elektronik, a znám už za tu dobu, že postup opravy je asi takový, závadu opravit během jednoho dna a pak to tam nechat měsíc ležet, a pak až vrátit zákazníkovi. Objednávám od nich komponenty, a jednou mi přišel zmetek, nefukční RAMka, poslal jsem to ve čtvrtek poštou, v pondělí bylo jiná!!! Nevím co řešíte, jsou to borci ...

Prvni misto

Kdo to zase dal na prvni misto v diskuzich,tak aby to kazdej videl??? je sice pekny ze czc dostalo tohle oceneni ,ale nemusite se s tim chlubit jak maly decko s hrackou. tim nechi nikoho urazit a ani nechci naznacit ze czc si ten certifikat nezaslouzi. sam jsem nadmiru spokojen s jejich sluzbami,ale ......

:)

Taktez gratuluji, jste vyborny shop.

Prima

Prima, můžu jen potvrdit, že si certifikát zasloužíte :-) Nakupuji u vás již dlouho, takže to mohu posoudit. Jen tak dál.
Co stojí za výbornými výsledky vaší společnosti co se týče právě přístupu a kvality? Rád bych se inspiroval :-)

CZC GO!

nechapu co tady muzete kritizovat. u CZC sem jiz nekolikrat reklamoval a vzdy bez zavahani. Ani kamarad nemel problem (a tomu museli testovat celej komp, v cem je problem atd). Zakladovku mi vymenili za lepsi s minimalnim doplatkem, proste muzu pet jen chvalu...Myslim ze CZC si tento certifikat jako jedna z mala firem zaslouzi.

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®