Všechny komentáře k článku:Czech Computer získal důležitý certifikát - aktualizováno

Moje negativní zkušenosti s CZC

V posledních třech objednávkách mi dvakrát dorazilo použité (používané) zboží, nejprve reproduktory Genius HF-3000A v prokoplé krabici (přepravní byla neporušená) a uvnitř chyběl manuál a všechny kabely.V úterý mi dorazily GPS Evolve xxxRoute v otevřené a pomačkané krabičce, kde byly roztrhány pytlíčky s příslušenstvím a byla od pohledu jetá - mírné škrábance, špína na gumě a v prostoru baterie. Přes krabičku byla samolepka - ověřený produkt technikem, plná záruka.Ihned jsem vrátil oboje a napsal, že požaduju ihned zpět svoje peníze - bylo mi přislíbeno i vrácení poštovného (odeslal jsem jim i naskenovaný podací lístek). Nicméně repra byly záhadně vloženy na reklamaci a peníze jsem dostal po mnoha dopisech až skoro za měsíc. Za poštovné nikoliv.U GPS mi bylo poraděno, ať zašlu na dobírku, kde byla dobírka cena poštovného!!! Předpokládám, že by dobírku nepřijali. Takže jsem to poslal klasicky jako cenný balík pilně a očekávám brzké navrácení peněz.Z CZC nechci už mít nic společného!!! Chci nové zboží, ne bazar s chybějícími částmi balení. A to ani nemluvím o dlouhé době expedice, člověk objedná ráno a přijde mu to za 2-3 dny i když je zboží skladem, od konkurence chodí do 24h.Škoda slov, takže tyhle certifikáty jsou sice na pohled hezký, ale praktický význam nemají. Dokuť budete prodávat "jeté" zboží a ještě si dělat blázni z lidí, tak si ten certifikát můžete leda nechat vystavit!!!

Možnosti
14 reakcí
poslední 11. 2. 2010 9:48

Jenže tohle ani tak neni problém CZC, ale spíše ochrany spotřebitele. Když si někdo výrobek koupí a vrátí do 14 dnů, tak co stim mají uděla? prodat za 50 % ?Jinak s těma krabicema. O Vánocích jsem tam kupoval DVD 100ks a nějakej pán (cca 25let) předemnou kupoval LCD televizor nebo plasmu... úhlopříčka něco okolo 60 a přímo uprostřed té krabice to bylo totálně prokopnuté. Při převzetí mu to podali, on se nato jek kouknul a šel dál ???
Když jsem přišel na řadu tak jsem si vzal DVD a normálně se zespoda vysypal plast.. celé to dolní kolečno bylo rozmáčknuté.
Já s CZC nikdy neměl problém, reklamace luxusní, ale teda když jsem tam byl naposled tak mě přišlo že potom zboží snad někdo chodí...

@zonicek: Ještě dodám že ty DVD jsem odmít převzít a přinesli jiné...

@zonicek: poštou se blbě odmítá převzít, každé odmítnutí stojí xx korun za balík zpět a další čas...

@zonicek: mají mít u zboží poznamenané, že není nové, že to je bazar či alespoň výprodej a poznamenat stav zboží, zboží je tu o fous dražší než jinde, tak by to mělo být samozřejmé

@rejča: Tohle ale neni bazar ani výprodej.
Na jedné straně si tu lidi stěžují že když zboží otevřou a otestují, tak pak je viditelné použití, ale i přesto mají nárok na vrácení celkové sumy a na druhé že zase to mají prodávat jako zlevněné zboží.
Z hlediska zákona těch 14dní je nato, aby si to zákazník ozkoušel doma místo toho, že nemá šanci to zkusit na prodejně. Takže když Vám na prodejně budou ukazovat tiskárnu, tak jí pak taky nedaj hned do slevy.
Tohle je prostě problém ochrany spořebitele, kde prodejce je dosti znevýhodněn.
Klasický příklad je půjčit si foťák na dovolenou a pak ho za 10 dní vrátit jakože nevyhovuje. Pokud máte tuhle výhodu že to vrátit můžete, tak hold musíte počítat stím, že to někdo vrátil i před Váma. Pokud chcete zboží nové, tak si hold budete muset natu prodejnu dojít a kouknout se nato při převzetí. Žádat oboje je prostě vůči CZC nefér.

@zonicek: píše se holt...jinak nevím, co je na tom nefér chtít za své peníze nové zboží - já zakoupené zboží na CZC nevracím, jen jednou jsem vrátil kdysi repra (3 roky zpět), která bzučeli tak, že byly slyšet na pět metrů, ale to byla věc spíš na reklamaci než to prodat obratem někomu jinémuKaždopádně příště budu psát vždy do objednávky, že chci nové, originálně zabalené zboží - já totiž vždy vím, co kupuju - předem si projdu testy a recenze. Ale žádám nové zboží a ne nekompletní balení, či špinavý a poškrábaný výrobek!Tedy jestli nějaké příště bude. Utratil jsem tu za zakázky i pro mé známé přes 100tis. Kč.P.S. Hned po vrácení výše uvedeného zboží, které vypadalo jetě se na skladě přičetla jednička, to znamená, že to obratem koupí někdo jiný.

@rejča: No a na konci věty se píše tečka.Tohle nemá smysl, se tu oháníte relativně směšnou sumou v domění, že jste nějaký top 10 zákazník:)Prostě tohle je problém toho, že máte 14dní na vrácení zboží. To že Vám došel nekompletní výrobek neni problém toho že to prodali 2x, ale problém toho že to prodejce nebo kdo špatně ocertifikoval jako kompletní.Spíš jsem obhajoval to, že pokud něco vrátíte v pořádku do 14dnů tak je v pořádku aby to prodali bez snížení ceny.Tohle se děje všude, já jsem koupil Tomtom v ***** a taky byl jetej a na požádání vyměnili.
Tady by též nebyl problém do objednávky napsat že chcete originálně zabalené zboží.Tohle neberte jako osobní nátlak, ale pokud jde o B2C tak hold máme 14dní na vrácení přes net a pak taky musíme počítat stím že do samé zboží dostaneme. To že si to neumí ošetřit je hold problém CZC.
Ale celkově je toto pravidlo imho k prodejcům velice nefér. Viz. nakupování fotoaparátů na zakázku a následné vracení.

@zonicek: nemám žádné domění, nemyslím si, že jsem nějaký top zákazník, ale pochybuji, že jsem jediný, kterýmu tento přístup vadí...ano, příště budu do všech objednávek psát, že chci pouze originálně zabalené a nové zbožíale prostě mi to přijde jako ostuda CZC, když mi přijde špinavé zboží, jestli nevypadá jako nové, nemají to od původního kupujícího brát nebo mu naúčtovat penáleTEČKAP.S. HOLD se skládá někomu. Jinak si klidně pište HOLD místo HOLT, ale vypadá to dost komicky :D

@rejča: Od někoho, kdo píše "dokuť" nebo předložku "z" v 7. pádě, opravdu kritika pravopisu sedí! IMHO v tomhle případě je "hold" daleko menší chyba.

@hronpe: taky se stydím, prostě píšu rychle - ale jde o to, že jsem ho upozornil na chybu, kterou píše opakovaně a furt, co je na tom špatného? :-)

@zonicek: presne tak, souhlasim, ze zakon je v tomhle naprosto nesmyslny a v mnoha pripadech muze byt u mensich prodejcu i likvidujici.

@zonicek: Ano, mají ho prodat se slevou-ne zrovna těch 50%, ale určitě nějakou slevu na zboží dát.
Např: tento router (http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=36114) stojí 691Kč a jelikož byl vrácen zákazníkem, tak ještě včera byl ve výprodeji se slevou! (nejdřív byl použitej o 200kč dražší, ale po upozornění popisek opravili.)

I já musím zareagovat.Asi před rokem jsem si objednával grafickou kartu ATI HD 3870 512Mb,(s velkým chlazením,takže zabírala i druhý slot.) Tehdy mě ta grafika stála nějaké 3000,-. Když mi grafika domů přišla tak jsem nemohl veřit vlastním očím. Krabice už otevřená, bez pečeti,po pečetí tam akorát zbyla skvrna po lepidle a u vnitř "ořezaná" verze 3870 s menším a horším chladičem a za stejnou cenu. Po kouknutí na web jsem zjistil že ta grafika co mi poslali stála o 500,- méně. Psal jsem jim proto email ale nechtěli mi věřit, bohužel grafiku jsem nutně potřeboval a dohadovat jsem se s nima nechtěl. I tak to ale byl "jediný"problém a rád na CZC nakupuju, i když ty cenu tu jsou přeci jen u něčeho vyšší než jinde.

Pokud vracíte zboží, tak ho nikdy neposílejte na dobírku, navíc běžně se nikde peníze za dopravu neproplácejí.

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®