Všechny komentáře k článku:LCD monitory Samsung mají záruku nulových vadných pixelů
Kontrola výrobku hozena na zákazníky
Firmu Samsung mám rád a cením si i drobného pokroku, ale tímto krokem vlastně přiznávají, že jejich výrobek není bezvadný. V reklamních letáčcích by měli rovnou varovat, že jejich displej může obsahovat chyby.
Nejvíce bych ocenil, kdyby výrobce svůj výrobek nejdříve zkontroloval a nenechával to na zákaznících. Dokonce asi počítají s tím, že ne každý se s panelem bude chtít táhnout zpátky na prodejnu a čekat jaké chyby bude mít ten další.
A zaplatis za tuhle kontrolu napr. o 1000 vic za LCD nebo budes nadavat, ze ten ***** Samsung ma drahe monitory?
@zivan: A k čemu jsou ti ušetřené peníze, když budeš mít panel s vadnými pixely (subpixely)? Takhle si má podle nich zákazník odnést panel domů a provést za ně výstupní kontrolu a na to má tři dny. Oceňuji, že se moje oblíbená firma odhodlala zase o krůček vylepšit postoj k zákazníkovi, ale potlesk ode mne budou čekat marně. Heh, jak by asi v Samsungu koukali na firmu kde pracuji, kdyby jim nabídla obdobné dodací podmínky, jako má ona k zákazníkům. Hádám, že by jejich manager omdlel.
možná se zeptam trochu pitomně: Je vůbec možný poznat pár vadných pixelů? Nebo se jedná řádově o desítky a stovky pixelů? Nějak mi to neni jasný - zvlášť když mám doma LCD od Samsungu