Diskuze k článku:LCD monitory Samsung mají záruku nulových vadných pixelů

Dva vadné subpixely

Bohužel jsem je objevil až teď. je to téměř tři týdny co jsem monitor koupil. Prohlídku jsem samozřejmě provedl, hned co jsem jej doma vybalil. Vše bylo ok. Nyní mám dva vadné subpixely. Svítí zeleně na černém pozadí.
Prosím o radu jak postupovat. Či mám opravdu smůlu a monitor mám vyhodit do kontejneru? Ta vada je pro mě nepřípustná. Prosím kolegy, kteří mají zkušenost s řešením takové situace o radu. Já jsem vždy pro prevenci. Bohužel tentokrát nepomohla. Rovněž prosím o spolupráci CZC.

Výsměch

Kdyby to mysleli vážně a chtěli tím vyzdvihnout kvalitu svého zboží, tak to nabízejí alespoň na rok. Tři dny, které spadají do 14 denní lhůty na odstoupení od kupní smlouvy jsou výsměch zákazníkovi.

Do 3 dnů od data prodeje ???

Dobry den,prosím CZC o upřesněni teto záruky Zero pixel defect ohledne podmínky reklamovat produkt do 3 dnů od data prodeje.- zakoupení produktu musí byt osobně na prodejně nebo se záruka vztahuje i na nakup přes internet nebo telefonicky?

- pokud je produkt zasílán přepravní službou počítá se i doba přepravy? Napsáno je do 3 dnu od data prodeje ale co když zakoupím (objednám) produkt v pondělí ale doručen nebo převzetí proběhne až ve středu nebo čtvrtek?- Jak je to pokud si produkt objednám - převezmu v patek? Doba 3 dnu je myšleno jako dni pracovní nebo kalendářní a sobota i neděle se počítají taky? Co doba při odesílaní spět nebo se bere datum odeslaní? V případe že monitor převezmu v patek a v pondělí odešlu bude uplatnění záruky v pořádku?

Předem děkuji za rychlou odpověď.

Norma na vadné pixely ISO 13406-2

http://www.***** cz/produkt/17038/Norma-ISO-13406-2-jak-je-to-s-vadnymi-pixely.htm

Vadny pixely zatim 3

Koupil jsem monitor SA300BS mam ho cca 10hodin a nasel jsem nahodou jeden vadny pixel,, tak mi to nedalo a provedl jsem "test" s cernym pozadim a nasel jeste dva mene zarivych..

Vadný subpixel

Máme doma TV Samsung, už nejméně 2 roky, zatím nevidím žádný barevný bod při tmavé obrazovce. Doufám, že podobná kvalita bude i u dnes zakoupeného monitoru, také Samsung.

Vadný subpixel

Měl jsem jeden pixel, který pořád svítil červeně. Reklamace proběhla bez problémů. Chválím CZC

Je to jen dobře

Určitě je dobře, že se výrobci snaží co nejvíce usnadnit práci koncovým uživatelům s případnými reklamacemi. Narazit na přístroj s vadným pixelem je nepříjemné a může Vás rušit prakticky při čemkoliv.

Pixely nebo subpixely?

A co vadné subpixely??
Pokud se záruka vztahuje skutečně jenom na vadné pixely, tak je to naprosto k ničemu, to má kdekdo. Problém je v tom, že se velmi zřídka stává, aby byl vadný celý pixel. Většinou je vadný jenom jeden subpixel a na to se tyto vychtralé záruky obvykle nevztahují. A záruku na 0 vadných subpixelů tuším nedává zatím nikdo, protože není technologicky možné vyrábět takové procento dokonale čistých panelů, aby se to té firmě vyplatilo. Na subpixely se obvykle vztahují různé limity, podlé té které firmy (jak blízko u sebe musí být, aby se to dalo reklamovat, kolik jich může být apod.). V případě nákupu dražšího monitoru doporučuji najít si firmu, která vám monitor předvede a pokud na něm najdete vadný byť jeden subpixel, tak vám převede další a další dokud nenajdete čistý. Takových firem je ale málo.A co CZC? Poskytuje takovou službu? :-)

Kontrola výrobku hozena na zákazníky

Firmu Samsung mám rád a cením si i drobného pokroku, ale tímto krokem vlastně přiznávají, že jejich výrobek není bezvadný. V reklamních letáčcích by měli rovnou varovat, že jejich displej může obsahovat chyby.
Nejvíce bych ocenil, kdyby výrobce svůj výrobek nejdříve zkontroloval a nenechával to na zákaznících. Dokonce asi počítají s tím, že ne každý se s panelem bude chtít táhnout zpátky na prodejnu a čekat jaké chyby bude mít ten další.

Testovat

Je to poněkud ošklivé, ale podle českého zákona můžete vrátit zboží objednané přes net nebo telefon do 14ti dnů. Takže monitor okamžitě uvěďte do porvozu, první týden používejte co nejvíce a případné vadné pixely nereklamujte, ale prohlašte, že zboží neodpovídá očekávaným parametrům a pošlete jej zpět. Přijdete o cca 200 kč za poštu, ale to je menší škoda, než mít vadný pixel na monitoru.

Nekonečný příběh?

Dobrý den, uvažuji o zakoupení LCD monitoru. Jak jsem teď narychlo pročetl diskuzi týkající se vadného pixelu jsem trochu zmatený. Je to opravdu takový problém, tím myslím, že je vlastně jistota, že většina zboží je vadná? A když náhodou zakoupím "poškozené LCD" jsem v koncích? Mohu uplatnit lhůtu na vrácení zboží, když je vlastně v pořádku? (vadný pixel není závada?). Vychází mi z toho jediné, budu točit LCD monitory, dokud nenajdu ten, co vydrží 14 dnů a pak se budu modlit, aby se nic nestalo?
Nebo jsou to jen přehnané scénáře, a můžu si být jistý, že koupím kvalitní zboží, tak jak jsem byl doteď zvyklý u CZC?

Vadný pixel = Vada!!

Já bych vadný pixel bral jako vadu (už podle toho názvu) a když dostanu v záruce neco nového s vadou, je to důvod reklamovat. Nechápu proč zákony umožňují prodejcům a výrobcům prodávat něco s vadou a nedat jen na tu vadu záruku.... To je jak když si výrobci aut dají zákon, že když do auta nepoteče víc jak jedním místem, že to není jejich problém.Je to nesmysl, tak se zákonem okrádají lidé, co dlouho spoří na úsporné,tenké a moderní LCD se super obrazem, a pak mají oči pro pláč, když jim tam visí puntík....

LOL

LOL...ja to porazim tak dneska me to opravdu rozesmalo :D mas plus

Notebook

Platí tato záruka např. i u notebooků které mají osazen LCD Samsung jako např. MSI?

Samsung

mel jsem stejnej problem jako marbro. Taky sem si nejaky cas zpet obednal monitor od samsung, model 226bw. I ja sem k obednavce vyslovne napsal poznamku ze chci, aby v czc prekontrolovali vadne pixely (coz uz v te dobe byl standart nechat zkontrolovat vadne pixely). Vysledek? Na kontrolu vadnych pixelu se vykaslali, monitor prisel origo zabalenej a uz od prvni chvile mel po zapnuti jasne viditelnej vadnej bile svitici pixel. Cca 10cm od vrchu a 12cm z leva. Rozhodne uz neverim tomu ze v czc neco kontroluji na zaklade poznamky v obednavce.

3 dny?

Tohle už jsem tu četl před nějakým časem. Ale záruka co platí jen tři dny mně příjde spíš jako sranda, nežli solidní přístup. Tohle má výhodu pouze pro ty, co si monitor koupí už s vadnými pixely.

Obal?

produkt musí být v originálním balení včetně igelitových obalů?nerika nahodou obchodni zakonik ze obal neni soucasti vyrobku?
copak si tu nekdo kupuje ty krabice a polystyreny?

Samsung

Kupoval jsem v rozmezi 1/2 roku 3 LCD Samsung a ani jeden nemel vadnej pixel a vsichni majitele, kterym jsem LCD porizoval jsou maximalne spokojeni. Osobne mam v tento moment znacku Samsung jako jednu z top vyrobcu displeju v pomeru vykon/cena. A garance vadneho pixelu je jen ukazka sebe jistoty a cesta k uspesnemu prodeji.

Reklamace LCD?

Měl bych jen takový dotaz: Měl jsem za to, že vadný pixel jako takový se vztahuje na klasickou reklamaci(2 roky) u každého výrobce, pletu se?Jinak co se týče podmínky vrácení do 3 dnů, tak mi to příjde jen jako marketingový tah, jelikož ze zákona můžu jakýkoliv výrobek vrátit bez udání důvodů do 30-ti dnů od uzavření smlouvy.

Jsou i vyjímky

Nedávno jsem si kupoval LCD monitor PHILIPS, na monitory do 19' je záruka 3 roky bez vadných pixelů nebo subpixelů, na větší monitory se záruka trošku mění: žádné vadné pixely, maximálně 3 vadné subpixely (mimo střed) a s určitou vzdáleností od sebe .. obdobně je na tom i EIZO

Vadný pixel u acer

Jen tak pro zajímavost...Acer uzná v reklamaci:
a) 5 a víc vadných pixelů
b) nebo 2 a více vadných pixelů které jsou uprostřed obrazovky (prostředek = když rozdělite monitor na 9 stejných okýnek tak prostředek je to prostřední okynko)
viz: http://www.acer.cz/public/wr-resource/2249678395/upload/E0Entity13/1/ZP_CZ_080901.pdf

Platí to i pro LCD televize od samsungu?

Otázka je zda stejná garance platí i pro LCD televize od samsungu?

Otázky

a co případ, když v jeden den se odešle přes i-net, další den to nemohu převzít, a další den bych měl jistě jiné starosti než okamžite hledat vadné pixely. Samozřejmě to řeší možnost vrácení zboží.
A ještě, co když tovar byl vystaven v prodejně a je lehce poškrábán, zaprášen apod.?
Zkrátka, ty podmínky me trochu zvedly adrenalin, ale jinak hezký počin hoden nasledování. Beztak kvalitní LCD už nemají vadné pixely, snad jenom vadné subpixely jsou častějí.

Acer

mám LCD od Aceru mám na něm 1 vadný pixel chtěl sem to reklamovat ale bylo mě zděleno že pokud je tam jenom jeden že to není důvod k reklamaci...nevim mno a myslím že ty 3 dny to je fakt malo..

Produkt nesmí jevit známky používání (prach, škrábance, opotřebení apod.)

Takze to jako pujde zpatky do prodeje s tim, ze si ho snad koupi nekdo, kdo to nestihne reklamovat? :))

Žádná novinka

Tato informace je už známá přibližně rok, dokonce mám pocit, že jsem ji četl právě na CaC.

Pixely

tak není to žádná převratná myšlenka, lcd monitory se zárukou na vadné pixely už se prodávají dlouho, akorát by mě zajímalo jak to funguje, mám totiž takový dojem že se vyrobí určitá série, z ní se vyberou kusy které vadné pixely nemají a prodají se o pár korun dráž. Zbytek série je tak horší, protože dobré displaye jsou už vybrané -> člověk aby se pak bál koupit si nějaký ten normální display bez záruky, naopak má záruku že tam vadné pixely budou...

Konečně

Konečně někdo dostal rozum a ručí si za svoje výrobky. I když zboží zakoupené na netu můžu v této lhůtě vrátit bez udání důvodu také.

Nenašli jste, co hledáte?

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady