Všechny komentáře k článku:Oznámení o změně servisu u notebooků ASUS
??
Ehm... nějak jsem to asi nepochopil.. to musím nechat vyreklamovat notebook Asus?
ano pochopil jsi to správně...musíš ho vyreklamovat...samozřejmě přednost mají funkční notebooky asus před rozbitými(zcela logicka) ... a pokud NB asus, stejně jako já, nemáš, platí povinnost jej v co nejbližším termínu zakoupit a rychle poslat na reklamaci;-)
@chen: Tak to si podle mého soudu ASUS, jako jedna z nejrozšířenějších značek notebooků, pěkně nadělal do bot, když záruční opravy a servis zrušil zrovna v milionové aglomeraci. Nikdy není příjemné svěřit někomu k přepravě (a to hned dvojnásobné) takové zařízení a potom jen trpně čekat, co se z toho vrátí a co mě bude eventuelně čekat za martyrium s vyřizováním škody. Vím o čem mluvím, mám svoje zkušenosti (netýkalo se ASUSU). Nyní mě však zřejmě nemine nutnost poslat pár týdnů starý NB ASUS do Ostravy a mám z toho dopředu dost nepříjemné pocity. Nehledě na to, aby člověk skladoval na věčné časy originál obal, viz podmínky k zabalení pro přepravu. Jinak vám nikdo za nic neručí. Holt zase jedna z ukázek vstřícnosti vůči zákazníkům.
@Viktor 2: Ještě dovětek k článku s informací o změně servisu notebooků ASUS. Tato informace není úplná, pokud se jedná o Prahu. Společnost SIL Eastern Europe na svých stránkách totiž oznamuje, že ukončuje činnost svojí pobočky Praha v Praze 7-Holešovicích v listopadu 2006 a od 1.11. 2006 již nebudou žádná zařízení v této pobočce přijímána k opravě, tedy ani v tabulce uvedené NB ASUS řady A6. Pro pražské majitele A6 tedy platí, že od 1.11.2006 už musí opravy směrovat do Ostravy. Do 31.1.2007 do SIL, potom už k ASUS Czech, také v Ostravě.
@Viktor 2: Jen jedna drobnost k těm originálním obalům - vyžadovat originální obal k přijmutí reklamace je jen "trik" prodejců. Mělo by však být ve VAŠEM zájmu poslat NB dobře zabalený. Asus orig. obal NEVYŽADUJE.
@NB:
To : NB. Nevyjádřil jsem se předešle s tím originál obalem úplně přesně. Samozřejmě že vím, že lze zabalit i jinak, ale kdy má člověk v případě potřeby zrovna po ruce ekvivalent originálního obalu , aby v případě vzniku škody během přepravy nebyl „odpálen“ s tím, že NB nebyl řádně odpovídajícím a bezpečným způsobem zabalen ? Mám ASUS řady A6 a podle tabulky v případě reklamace jsem v současnosti až do 31.1.2007 povinen poslat NB k záruční opravě firmě SIL Eastern Europe do Ostravy. Z jejich pokynů ke standardnímu způsobu uplatnění reklamace NB ASUS pro zajímavost vyjímám : „…, se kterým si dohodnete kdy a kde má být váš notebook vyzvednut a obvykle do pěti až deseti pracovních dnů vám je doručen opravený zpět. Notebook je nutné předat k opravě v originálním přepravním obalu včetně polystyrénových výstelek, jinak může dojít k poškození v průběhu přepravy. V případě, že již originální obal nemáte k dispozici, je možné použít náhradní obal, který chrání notebook proti poškození stejně jako obal originální. Servisní středisko nezodpovídá za škodu na notebooku, která vznikla v průběhu přepravy vinou použití nevhodného přepravního obalu nebo nevhodného způsobu zabalení.“
Dost dobrá z hlediska majitele NB je také další citace z téhož dokumentu servisní firmy SIL : „….Servisní středisko není zodpovědné za ztrátu dat v průběhu opravy nebo přepravy notebooku. Doporučujeme Vám provedení zálohy důležitých dat před odesláním nebo předáním notebooku k reklamaci. V případě, že v rámci záruční opravy dojde k výměně pevného disku notebooku, nemůže být vadný pevný disk vydán uživateli zpět, protože je servisní středisko povinno jej vrátit výrobci“. Nejde samozřejmě o to zazálohování, to snad v takovém případě napadne každého trochu soudného člověka.