Všechny komentáře k článku:Oznámení o změně servisu u notebooků ASUS

??

Ehm... nějak jsem to asi nepochopil.. to musím nechat vyreklamovat notebook Asus?

Možnosti
5 reakcí
poslední 17. 11. 2006 14:53

ano pochopil jsi to správně...musíš ho vyreklamovat...samozřejmě přednost mají funkční notebooky asus před rozbitými(zcela logicka) ... a pokud NB asus, stejně jako já, nemáš, platí povinnost jej v co nejbližším termínu zakoupit a rychle poslat na reklamaci;-)

@chen: Tak to si podle mého soudu ASUS, jako jedna z nejrozšířenějších značek notebooků, pěkně nadělal do bot, když záruční opravy a servis zrušil zrovna v milionové aglomeraci. Nikdy není příjemné svěřit někomu k přepravě (a to hned dvojnásobné) takové zařízení a potom jen trpně čekat, co se z toho vrátí a co mě bude eventuelně čekat za martyrium s vyřizováním škody. Vím o čem mluvím, mám svoje zkušenosti (netýkalo se ASUSU). Nyní mě však zřejmě nemine nutnost poslat pár týdnů starý NB ASUS do Ostravy a mám z toho dopředu dost nepříjemné pocity. Nehledě na to, aby člověk skladoval na věčné časy originál obal, viz podmínky k zabalení pro přepravu. Jinak vám nikdo za nic neručí. Holt zase jedna z ukázek vstřícnosti vůči zákazníkům.

@Viktor 2: Ještě dovětek k článku s informací o změně servisu notebooků ASUS. Tato informace není úplná, pokud se jedná o Prahu. Společnost SIL Eastern Europe na svých stránkách totiž oznamuje, že ukončuje činnost svojí pobočky Praha v Praze 7-Holešovicích v listopadu 2006 a od 1.11. 2006 již nebudou žádná zařízení v této pobočce přijímána k opravě, tedy ani v tabulce uvedené NB ASUS řady A6. Pro pražské majitele A6 tedy platí, že od 1.11.2006 už musí opravy směrovat do Ostravy. Do 31.1.2007 do SIL, potom už k ASUS Czech, také v Ostravě.

@Viktor 2: Jen jedna drobnost k těm originálním obalům - vyžadovat originální obal k přijmutí reklamace je jen "trik" prodejců. Mělo by však být ve VAŠEM zájmu poslat NB dobře zabalený. Asus orig. obal NEVYŽADUJE.

@NB: To : NB. Nevyjádřil jsem se předešle s tím originál obalem úplně přesně. Samozřejmě že vím, že lze zabalit i jinak, ale kdy má člověk v případě potřeby zrovna po ruce ekvivalent originálního obalu , aby v případě vzniku škody během přepravy nebyl „odpálen“ s tím, že NB nebyl řádně odpovídajícím a bezpečným způsobem zabalen ? Mám ASUS řady A6 a podle tabulky v případě reklamace jsem v současnosti až do 31.1.2007 povinen poslat NB k záruční opravě firmě SIL Eastern Europe do Ostravy. Z jejich pokynů ke standardnímu způsobu uplatnění reklamace NB ASUS pro zajímavost vyjímám : „…, se kterým si dohodnete kdy a kde má být váš notebook vyzvednut a obvykle do pěti až deseti pracovních dnů vám je doručen opravený zpět. Notebook je nutné předat k opravě v originálním přepravním obalu včetně polystyrénových výstelek, jinak může dojít k poškození v průběhu přepravy. V případě, že již originální obal nemáte k dispozici, je možné použít náhradní obal, který chrání notebook proti poškození stejně jako obal originální. Servisní středisko nezodpovídá za škodu na notebooku, která vznikla v průběhu přepravy vinou použití nevhodného přepravního obalu nebo nevhodného způsobu zabalení.“
Dost dobrá z hlediska majitele NB je také další citace z téhož dokumentu servisní firmy SIL : „….Servisní středisko není zodpovědné za ztrátu dat v průběhu opravy nebo přepravy notebooku. Doporučujeme Vám provedení zálohy důležitých dat před odesláním nebo předáním notebooku k reklamaci. V případě, že v rámci záruční opravy dojde k výměně pevného disku notebooku, nemůže být vadný pevný disk vydán uživateli zpět, protože je servisní středisko povinno jej vrátit výrobci“. Nejde samozřejmě o to zazálohování, to snad v takovém případě napadne každého trochu soudného člověka.

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®