Diskuze k článku:Oznámení o změně servisu u notebooků ASUS

Nikde servis neexistuje

Hledam zarucni servis k notasum ASUS. NIKDE DLE TELEFONNICH CISEL ZADNY SERVIS NEEXISTUJE. VESKERA CISLA JSOU NEFUNKCNI. DAM PODNET CESKE OBCHODNI INSPEKCI ABY TO PROVERILA PRIPADNE VYVOLALA VELKOU OSTUDU ASUS NOTEBOOKUM ...

Dotaz

mel bych jeden dotaz. co kdyz mi notebook vyreklamujou a reknou ze je neopravitelny nebo neco podobneho tak jak se budou vracet zaplacene penize za zbozi?

Hmm

to neni moc prijemne, vzhledem k tomu jde se nachazi asus Czech s.r.o....az v Ostrave...
to nemohou postavit centralu i u Prahy?:)

??

Ehm... nějak jsem to asi nepochopil.. to musím nechat vyreklamovat notebook Asus?

Můj názor

Dle mýho názoru je dle Občanského zákoníku reklamace povinen vyřizovat prodávající, a to s lhůtou do 30 dnů. Po překročení této lhůty má zákazník nárok na odstoupení od smlouvy (= vrácení peněz). To, že zákazník jde zboží reklamovat jinam, je jen jeho "laskavost" prodávajícímu. Takže nějaká tabulka není vůbec směrodatná...

Nerozumim

Kdyz mi odejde notebook, tak musim cekat, dokud se nevejdu do intervalu, kdy ho prijmou...? Jak je to potom s prodlouzenim zarucni lhuty...? Dostanunejakou nahradu po dobu cekani...? Popravde ty tabulce vubec nerozumim... Mohl by to prosim nekdo uvest na pravou miru...?

Přiklad

Mám například vadu na NB ASUS řady A6...je 4.11.2006...dle tabulky je do 31.1.2007 servis pro řadu A6 ješte v SIL Eastern Europe, a.s. Kdyby se chyba projevila po 31.1.2007, reklamci si uplatňuji již v ASUS Czech s.r.o.V případě nejasností, jsem Vám k dispozici na stavorsky@czc.cz nebo na tel.č 24 24 100 61

Vysvetlení

Dobrý večer,
Když se Vám pokazí něco ve Vašem NB ASUS, zhlédnete tabulku a dle dátumu a typu NB zjistíte kam máte dát reklamovat NB...je to jenom v případě reklamací :)

Nenašli jste, co hledáte?

To je gól! To je gól!