Všechny komentáře k článku:Oznámení o změně servisu u notebooků ASUS

Můj názor

Dle mýho názoru je dle Občanského zákoníku reklamace povinen vyřizovat prodávající, a to s lhůtou do 30 dnů. Po překročení této lhůty má zákazník nárok na odstoupení od smlouvy (= vrácení peněz). To, že zákazník jde zboží reklamovat jinam, je jen jeho "laskavost" prodávajícímu. Takže nějaká tabulka není vůbec směrodatná...

Možnosti
1 reakce
poslední 6. 11. 2006 13:50

To samozřejmě můžete, to není problém. Tabulku uvádíme pro ty, kteří chtějí mít reklamaci vyřízenou "rychle". Servisy obecně upřednostňují soukromé osoby před firmou (protože ta nemá právní nárok na 30dní). Obecně to funguje asi takto:varianta "rychlá" pro ty, které ta tabulka zajímá:
Zákazník pošle do Asusu 1.10., 2.10. je to v Asusu, 5.10. opraveno, 6.10. u zákazníka = řekněme cca týden.varianta "pohodlná" tj. do CC:
Zákazník pošle 1.10. do CC, 2.10. v CC. 3.10. odesílá CC do Asusu, 4.10. v Asusu, založeno do regálu "firemní" reklamace = průměr na opravu 14dní, 18.10. odchází do CC, 19.10. v CC, 20.10. posílá CC zákazníkovi, u něj 21.10. = cca 3 týdny.Je na každém jestli chce radši pohodlně donést/poslat do CC a mít to na 3-4 týdny pryč, nebo se potrápit s "tabulkou" a posílat do Ostravy místo do Prahy a mít notebook zpět za týden.....

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®