Všechny komentáře k článku:Soutěž "Jaký je náš image?"

DOBRY NAPAD !

Hned vam du poslat muj pohled na vasi image !!!

Taky ale

taky, ale az mi poslete zobzi na ktery cekam od poloviny prosince!!! MSI K8N neo4....

@vision.: proč si jí nejdeš koupit do ***? dneska sem tam byl pro 5 DVD, předemnou tři lidi, tak si říkám pohoda...no, prvních 10min se nedělo nic 1. prodavač, pardon "obchodník" čuměl do monitoru, 2. se hrabal v papírech a 3. tam furt pobíhal a tvářil se strašně důležitě. Po dvaceti minutách sem se dostal na řadu a pak už stačilo jen 20 min ve skladu a byli moje:) jinak 3 dny před vánocema sem kupoval v Czechcomputeru celej komp, fronta až ven, ale za 30min už sem seděl v metru. MSI & ***!

@podfuk: No to jsi měl v tom obchodě ještě štěstí. Můj poslední nákup v kamenném obchodě se konal před 1,5 rokem resp. před 1,5 rokem jsem si objednal klávesnici a po měsíci prodavač přišel na to, že by ji možná mohl zkusit objednat u distributora a po půl roce už byla doma. :-(

Ukonceno?

První kolo ukončíme 9.2.2005...
Moc casu nezbyva :(

Co napsat do mailu

Dobry den,mam do e-mailu pripsat i své jméno,adresu atd. Dekuji

@tomas1990: Dobrý den, stačí jen Vaše jméno. Případné další kontaktní údaje, jako např. telefon, budou jedině vítány a ulehčí nám případnou komunikaci s Vámi.

Opravdu jsou nejlepsi

No ja sice pohadky neumim. Ale rozhodne se chci rici, ze tak jak se chova CZC k zakaznikum by si ostatni obchodnici meli brat priklad. Do minulyho tydne jsem nakupoval pouze u ***soft a vubec se to neda srovnavat. Sice prvni nakup zde se moc nepovedl a musel jsem disk po tydnu reklamovat, ale co me prekvapilo byla rychlost a ochota s jakou mi vysli na reklamacich vstric. Disk napockani vymenili a bylo. Cumel jsem jak blazen. Drzim vam palce a at vam dari!!!

@bossmachos: P.S Zapomel jsem dodat to nejlepsi. Stratil jsem fakturu a stacilo jim dohledat objednavku z internetu

Ja vim jakej ja vas Image!

c:\_isoz\czc\czc.img

Image

Ferrari + Schumacer = czechcomputer - bez onkurence

...

Vas image? To je jako Vas auto...

Moc chvaly..

Kdyz jsem u vas reklamoval, neveril jsem vlastnim usim, clovek na reklamacich nejen ze vypadal jak vandrak ale mluvil jak nejaky dlazdic...
No uznejte ze komunikace timto stylem je moc =
Ja : Dobry den prosimvas mohu vas nachvili vyrusit?
Clovek z Reklamaci: cau, co potrebujes?o 1 minutu pozdejcJa: Vzdyt disk nejde ani zformatovat, ani na nej nejde nic nainstalovat..."Reklamace" : No kdyby jste si u nas zakoupil windows nic takoveho by se nestalo, to je zpusobeno vasi neodbornosti ...Ja: Co si to dovolujete, mam dojem ze nemate o pocitacich ani poneti kdyz rikate takovedle veci, mate tu sefa? "reklamace" : ne je na sluzebni ceste...Ja : Mohu tedy jednat z nekym jinym?..."reklamace" : Tady nikdo jinej neniJa : Kdy´ze se vrati sef?Date mi na nej kontakt?"reklamace" : To ja nevim kdy se vrati, kontakt ti nedam to bych ho musel hledat, prid jindy kdyz se ti neco nelibi!!Myslim ze lidem kterejm je 19 jse jen tak netika :-) Dale se rozepisu az v e-mailu:-)

@prusa: Dobrý den, kontaktujte prosím ředitele firmy pana Gaje (gaj@czechcomputer.cz) s konkrétním číslem reklamace, událost prošetří. Takovéto chování není v naší firmě přípustné. Díky

@prusa: A zase nejakej chudacek co chce aby mu v 19 rikali pane. Takze vazeny pane, ve spolecnosti je zazito ze lidem kterym je devatenac, nebo vypadaji jako nedospely ucha se tyka, a pral bych ti priteli delat alespon jeden den reklamacniho technika, po kterym se banda lidi snazi celej den vozit a vymejsli si na nej blbosti o svejch vodpalenejch kramech...

@Crow0001: No tak to mi neda nereagovat. Kdyz jsem zakaznik, budou mi vykat a rikat pane i kdyby mi bylo 15!!! Neni muj problem jako zakaznika, ze clovek na reklamacich toho ma hodne a ze se po nem nekdo vozi! To at si vyridi se svym vedoucim. Ale aby mi nekdo jako zakaznikovi tykal i kdyz mi je 19, to se na me nezlobte...A nevim v jake spolecnosti zijete, ale v te slusne se vyka vsem a teprve pokud to starsi, nadrizeny nebo zena nabidne muze se tykat! U nas vykaji vsichni vsem, pokud se nedomluvi jinak, at je to 50 lety manazer, nebo 18 serizovac.

@Ansli: Dobrý den, v interních nařízeních je jasně stanoveno vykání VŠEM našim zákazníkům nezávisle na jejich věku. Jak jsem již napsal, nevěřím, že by se takto choval někdo z našeho reklamačního oddělení.

@Ondřej Procházka - CZC: Pane "Ondřej Procházka", taky bych tomu neveril, ovsem kdyz se mi to stalo nezbejva mne nic jineho...
Stezovat si nebudu protoze mam s Czechcomputerem take dobre zkusenosti, a nechci delat problemy cloveku ktery se treba blbe vyspal, a jinak je "na svem" miste.
A diky me by mel problemy, pokud se takhle choval delsi dobu jiste uz je potrestan, pokud to byl momentalni "vypadek" tak se to da prejit.
Co se tyce vykani, tak pokud ke me pride 12 letej a rekne "Dobrý den" stidel bych se rict Nazdar.
Ovsem to je jen muj subjektivni nazor.

@prusa: "Stežovat si nebudu" ...to svědčí o tom že ste si to celé vymyslel, kdyby se ke komukoliv choval takto jak píšete reklamační technik, stěšžoval by si každý! Nehledě na to že na obchodním oddělení máte pana Miloslava Mastného který ředitele v jeho nepřítomnosti zastupuje ;). Když jsem potžeboval mluvit s ředitelem a nebyl přítomen tak mě poslali právě za panem Miloslavem Mastným.
S klidným svědomím zde uvedtě jméno toho kdo se takto choval, na reklamacích jsou tuším tři technici, a buďte si jist, že pokud je to pravda, tak druhý den u na svém místě nebude, v CC by takového člověka vykopli že by doletěl až na Háje. Vy si ale jméno již určitě nepomatujete že?
Že se blbě vyspal, to ho jaksi neomlouvá, takhle se nesmí chovat nikdo a nikde...
Ale upřímně řečeno nevěřím že s Vámi takto někdo mluvil, máte na to svědky, nebo jste byl zrovna na reklamačním sám s technikem a jako zázrakem tam nikdo nebyl ani nešel okolo? to jsem v CC ještě v tom frmolu nezažil, vždy je tam nával jako o by tam měli něco zadarmo :o)
CC držím palce, nenechte se odraďtit těmito smyšlenými historkami, které bych řekl že píše někdo z nudy nebo ještě lépe "konkurence" ;)

@Philip LeMarchand: jen takova poznamecka .. ja bych se mozna zachovala stejne. Pokud by se takto ke me chovali v obchode, kde uz driv jsem mela nejake problemy, urcite bych si stezovala. Pokud by se to ale stalo v obchode, kteryzto je jinak mym oblibenym, asi bych radeji taky hodila jazyk za zuby a nerikala konkretne, abych nekomu nahodou nedelala problemy.
K tomu ci puvodni autor mluvil pravdu ci ne se vyjadrovat nebudu, to vi jen on, kazdopadne .. neni to vzdy tak jednostranne :)

CzechComputer

Do souteze se nemam cas zapojovat, nicmene neodolam komentari. U Vasi firmy nakupuji cca 5 let, podtrzeno secteno, naprosta spokojenost. Hlavne co se reklamaci tyce by si z Vas mohly nektere dalsi firmy brat priklad. Jedinou vytku bych mel k systemu a hlavne rychlosti obsluhy - ZRYCHLIT!!!!!!!!!!!!!! Sorry, ale treba takovy vydej zbozi je krize :-/ Byl by problem dat tam vic lidi a vybourat dvere na vetsi? Jasne, ja vim, lidi je hodne, ksefty se dari (a ze srdce Vam to preju :-) ale to cekani je opravdu otravne :-/ . Totez plati pro obchodnika. Vyberu si a zamluvim zbozi na netu a pak cekam 20 minut na vytisteni faktury jen pro to ze zakaznik prede mnou se rozhoduje jestli si vezme procesor 2800+ nebo 2600+ :-( Nechapejte me spatne, je mu prano, jen bych ocenil treba dalsiho cloveka jen na tisk faktur a "drobny prodej". Jinak jak jsem psal vyse - pominu-li uvedene musky tak s Vasimi sluzbami jsem naprosto spokojen a preju Vam spoustu dobrych obchodu a at se Vam dari tak dobre jak jen to jde ;-)

@3DFX4eva: Dobrý den, díky za přání a návrhy ke zlepšení. Na zrychlení výdeje se systémově pracuje. Na obchodní oddělení jsme umístili 2 PC pro samostatnou fakturaci, takže zde by mělo být poznat velké zrychlení.

@3DFX4eva: a nepleteš si to s ***softem

@3DFX4eva: Pokud zde pane opravdu nakupujete, tak musíte vědět, ža na každou internetovou objednávku Vám přijde potvrzující mail, kde stojí, že si v prodejně v rámci zrychlení odbavení můžete na jednom ze dvou monitorů najít svoji objednávku, vytisknout a odebrat se na přízemí k zaplacení a odběru zboží. Takže taková je realita. Než se odhodlám ke kritice, tak o tom chvíli přemýšlím.
Nicméně skutečností zůstává, že fronty na výdej zboží jsou občas odrazující a pokud CzC prosperuje, tak sám ví, že to je z dlouhodobého hlediska neudržitelný stav.

@rousini: No - ona realita asi predcila o "trochu vice" jejich ocekavani, ale mam za to, ze kdyby byli jeste v byvalych prosterech rodinneho domku na Kacerove, tak byste tam stali frontu doted!!! :)) (kdo tam byl, vi, jak chlapci pilne zacinali)... Takze zaplatpanBuh i za tento prostor, i za cenu, ze je to daleko pres Prahu, ale musim rict, ze pred Vanoci tam cekacka byla - i kdyz, to byl extrem a na vydej zbozi by sotva stacila i nedaleka skolni jidelna ... ;))

Tak neco normalniho...

Osobne jsem velmi spokojen, objednavka je vyrizena rychle a tak jak ma, zatim vse prislo v naprostem poradku a s reklamaci nemam zkusenosti, protoze to doposud nebylo potreba.Veci, co mi vadi (pouzivam Operu 8beta pod Linuxem):
1] Obrazek z hlavicky stranky se mi zobrazuje 2x. to me zas tak netrapi, jen jestli to nevite :), proste se to tam vsecko jaxi nevejde a tak je vyssi. (obrazek: http://drom.dwec.org/not_public/scrnshot/hlavicka.jpeg)
2] Dole u vypisu je filtr razeni ("Razeni: dle ceny" atd...) vyrobku, je to lehce rozhazeny a utika to mimo (http://drom.dwec.org/not_public/scrnshot/razeni.jpeg).
3] Chybi mi nastaveni poctu produktu na stranku, ono to tam je, ale nevidim to, viz bod 2].
4] Profil by si mohl pamatovat, kolik jsem mel nastaveno zobrazeni produktu na stranku a po prihlaseni by mi dany pocet zobrazoval, aniz bych to musel znovu nastavovat (to mozna uz je, ale az ted jsem patral po tom, jestli tma je nastavovani poctu produktu na stranku, kdyz vypnu CSS, tak vidim, ze ano, ale vyzkouseno nemam).

@Drom: zkus pouzivat jinej prohlizec a vse co si psal ze ti schazi tu budes mit:-)

@cody: Tak to je fakt inteligentni odpoved...btw: Dekuji odpovedne osobe, filtr na pocet vyrobku a razeni vidim uz normalne.

Meil

Nejak mi unikl meil na ktery to poslat? je to jedno nebo nejaky konkretni?
Dekuji

@Ansli: Tak nic, uz ho vidim :) jsem proste jenom slepy...

Reklamace

Ja samozrejme zasady znam a osobne take vetsine lidi vykam a to je mi mnohem vice nez 19 a vykam i daleko mladsim lidem nez sem ja.Moje reakce vznikla jen proto ze neverim ze by se nekdo v CZC choval takto. Chci jen naznacit, ze pokud jdete NECO NEKAM reklamovat je ona vstricnost a slusnost dulezita s KAZDE strany. Chapu ze dodrzovat interni ustanoveni se musi, nadruhou stranu ale tvrdim ze jako clovek by se mel chovat kazdy a ne jen ten pan za pultikem.

@Crow0001: V tom pripade mel byt prispevek napsan jako ironie :)) Je mi jasne ze se chovat dobre musi oba. Ja osobne se snazim jednat vzdy z usmevem, sem tam pomuze ze sebe delat trosku "vola" (hlavne na uradech), ale kdyz vidim nechut na strane prodejce, tak velmi rychle otocim z prijemneho na neprijemne, ale v mezich slusnosti. Nevim co bych delal kdyby se mnou takhle nekdo mluvil na reklamacich. Slo to asi resit ihned a jinak, telefonu je na netu na CC hodne :)

Image...

Skoda, ze se me spisovatelske umeni netyka...
Aspon se tu ale chci pridat ke chvale co se tyce reklamaci, kdyz to clovek porovna s konkurenci, hodne si rozmysli chodit jinam.
Jenom kdyby to nebylo tak daleko. Neplanujete casem pobocku nekde na zapade Prahy?

@gray_dust: Dobrý den, zatím neplánujeme.

@Ondřej Procházka - CZC: a co treba v Brne? by se mi celkem hodilo =) prece nemusi byt vsecko porad jenom v Praze :) nemuzu sice moc soudit, ale myslim, ze obchody vam jdou a takovy jeden obchudek by se v Brne uzivil ;)

@Satanek: Dobrý den, expanzi do Brna zatím neplánujeme.

@Ondřej Procházka - CZC: coz je urcite skoda .. a myslim ze nejenom pro me :(

@Ondřej Procházka - CZC: Samozřejmě se připojuji.Malá pobočka by se šikla řekněme v každém krajském městě.Já bych měl např. nejblíž Hradec Králové, nebo Pardubice.Pragocentrismus mě taky štve:)

Zlatý CC

Reklamace u CC je bezkonkurenční (mám zde vícero zkušeností s reklamací), hlavně to jde dobře i pomocí telefonu a české pošty, kde jediné zdržení je ta pošta.
Dále popis produktů a příspěvky.
Kdo nevěří ať zkusí jiný obchod. Já nakupuji tak ve čtyřech osvědčených, ale občas se stane, že daný výrobek není v mých vybraných obchodech a pak to musím risknout jinde.
Zkuste jako já uvěřit reklamě jisté firmy I.....computers, ale třeste se toho co vás čeká při případné reklamaci (vlastní krutá a s tou pseudo firmičkou poslední zkušenost)
Já si vybral a ne náhodou právě firmu i..... computers. Důvod? Velmi solidní reklama.
např: -(Pokud je zboží skladem), dodáme ho do 24hodin od objednání to v závorce se dočtete až na netu)
-V případě poruchy expresní servis také znamená výměnu vadného dílu v případě, že je skladem kus za kus. V případě že vadný kus není skladem je vyměna provedena v nejkratším možném termínu, nebo podle dohody s klientem za díl obdobný. Nikdy nevyužíváme zákonou lhůtu 30 kalendářních dnů. Vždy se snažíme opravu vyřídit v co nejkratším možném termínu nejlépe obratem u složitějších případů do pěti pracovních dnů. Oprava je vždy provedena tak aby došlo ze strany zákazníka k co nejmenší časové ztrátě. Staráme se o Vaše počítače tak jako kdyby byly naše. Team I..... Computers.
-Pošlete SMS zavoláme vám.
RALITA:-zboží dostanete za 3 dny, ale ne všechno. Přez telefonické ujištění, že všechno zboží co potřebuji mají to byla sprostá lež.
-jeden díl byl totálně death. Bohužel další nebyl na skladě. Technik ve firmě toto potvrzuje. Fajn asi mi nabídnou obdobný díl. Cha cha jejich reakce byla "to teď nebudeme řešit=30dní klasická reklamace" Moje reakce:
Co ty vaše reklamní keci,chci odstoupit od smlouvy dle občanského zákoníku" Ne to nejde, my se vám ozveme až bude reklamace vyřízena.
A to jejich reagování na sms obratem??? Nic takového se neděje "já žádnou sms nedostal,nebo ste špatně specifikoval váš dotaz"
Co na to říct??? RUCE PRYČ!!!!!
ps: omlouvám se za styl psaní, ale rozhodily se mi odrážky

@d13cz: Zajimave vim o jake firme mluvite mam s nimi presne opacne zkusenosti je to asi jak se kdo vyspi :-)))) jako asi vsude. Nakupuji asi stejne jako vy tzn z vice firem kdyz je potreba ale CC je samozrejme nejlepsi. Nicmene musim neda mi to upozornit ze se nic nevyrovna hruze
v A .... softu a TS .... mii.

@d13cz: Uz asi treti haneni firmy "alz" nechapu ja tam koupil parkrat tak proc se tam furt stojej fronty a lidi jsou asi spokojeny kdzy se vraci kdyz je to tam tak hrozny chcete rict ze se mam zacit bat az dojde na reklamaci ?

@Turunda: ja nakupoval jak v *** tak v ***a nikde nebyl problem. bracha kupoval i tady v CC a taky zadnej problem takze klid ...

@sk8pr: Mluvíte o nakupování, nebo reklamaci, to je EXTRÉMNÍ rozdíl. (když ptáčka lapajů...)

@Turunda: Ne, bát se nemusíte, já tam reklamoval notebook (jak jinak, přišel mi mrtvej [já mám na dodání vadného zboží neuvěřitelnou smůlu]). Ihned jsem volal zpět a řekl jim jaký mám problém. Věděl jsem, že mají na skladě ještě jeden kus tak jsem si vyřídil výměnu na druhý den. Trochu diskutování to sice stálo, ale dohodli jsme se. Druhý den jsem strávil v reklamačním oddělení neuvěřitelné čtyři hodiny. Soustava techniků se pokoušela rozchodit ten mrtvý notebook se zdrojem z toho druhého, se slovy: Pane to bude zdrojem a baterií je asi ůplně prázdná víte? Snažil jsem se jim vysvětlit, že i kdyby byla baterie zcela mrtvá, tak notebook musí naběhnout, když je k němu připojený zdroj. Jejich reakce: ne ne pane to je jasně vybitá baterie, my to zkusíme nabít a uvidíme.
No čtyři hodiny zbytečného, ale ne nudného čekání. Proč ne nudného? No, protože jsem mohl čtyři hodiny pozorně sledovat vyřízení spousty reklamací během mého čekání. Polovina lidí byla vyřízena "celkem" rychle a k jejich spokojenosti, no a ta druhá polovina tak to byla komedie. Ale to by bylo na samostatný článek.
Co je ale důležité, to že po čtyřech naprosto zbytečných hodinách mi DALI NOVÝ notebook, TAK JAK SLÍBILI.

@d13cz: a tohle probehlo kde?

@Turunda: No my kupovali s kamosem blbe DVD ram v Alz - dodani trvalo asi 5 tydnu a to jsme platili predem, ihned pres NET. Takze platbu meli hned, ale dodani trvalo 5 tydnu. 3x tam psal, zadna reakce az za mesic tam zavolal a divili se jak je to mozne. Pry se jim ta objednavka nekde ztratila, ale penize jim neprebyvaly... No podruhe uz si tam nic neobjedname. Kdyby alespon zavolali, mapsali... Jinak v CC jsem sice jeste nic neobjednal, ale znami jo a 100% spokojenost. Ja uz si to chystam snad na jaro ;)

Jaká je CC

s CC jsem byl vždy spokojený skoro na maximum a ten kousíček klidně odpustím :) Objednané zboží bylo vždy včas a pokud ne, tak jsem vždy dostal mail, že dnes ne :) S kvalitou jsem taky spokojený, nechával jsem si stavit dva PC (ach ta lenost :), ale proč ne, když je to zadáčo a šroubovat po nocích se mi nechce :) ) a každý PC byl smontovaný OPRAVDU dobře, ne jako ve firmě MI..ET :), kdy kvuli jejich připitomělý pečeti jsem jel asi 10x tam a zpátky, aby utáhly nějaký šroubek, co tam chrastil.
K CC mám malinko výhradu k dopravě - když už něco někomu vezete, mohlo by mi být voláno ještě před tím, než to naložíte do auta? Že to je rychle je bomba, ale až trošku nepříjemná, pokud mám požadavek na dodání domů a řidič mi volá, abych jako že byl už doma :) a já jsem v práci. Ideální by bylo poslat mail, zavolat či napsat na ICQ, že je to připravené a dodání bude tehdy a tehdy, aby to šlo ještě zastavit.ps.: fakt mě naštvalo, že už nemáte ten DVD přehrávač Yakumo :)

@Vejmitsch: Dobrý den, náš firemní řidič vždy zákazníkům volá než vyrazí. Problém nastává pokud uvedete například pouze e-mail nebo pevnou linku na které Vás nezastihne.

Rozsireni...

...o dalsi pobocku na druhem konci Prahy rozhodne neni spatny napad. Pridavam se k poznamce nize.

@cyan: Dobrý den, zatím o další pobočce v Praze neuvažujeme.

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®