Diskuze k článku:Soutěž "Jaký je náš image?"

.

Image je na nic, poslouchej žízeň :-)

CzechComputer

Do souteze se nemam cas zapojovat, nicmene neodolam komentari. U Vasi firmy nakupuji cca 5 let, podtrzeno secteno, naprosta spokojenost. Hlavne co se reklamaci tyce by si z Vas mohly nektere dalsi firmy brat priklad. Jedinou vytku bych mel k systemu a hlavne rychlosti obsluhy - ZRYCHLIT!!!!!!!!!!!!!! Sorry, ale treba takovy vydej zbozi je krize :-/ Byl by problem dat tam vic lidi a vybourat dvere na vetsi? Jasne, ja vim, lidi je hodne, ksefty se dari (a ze srdce Vam to preju :-) ale to cekani je opravdu otravne :-/ . Totez plati pro obchodnika. Vyberu si a zamluvim zbozi na netu a pak cekam 20 minut na vytisteni faktury jen pro to ze zakaznik prede mnou se rozhoduje jestli si vezme procesor 2800+ nebo 2600+ :-( Nechapejte me spatne, je mu prano, jen bych ocenil treba dalsiho cloveka jen na tisk faktur a "drobny prodej". Jinak jak jsem psal vyse - pominu-li uvedene musky tak s Vasimi sluzbami jsem naprosto spokojen a preju Vam spoustu dobrych obchodu a at se Vam dari tak dobre jak jen to jde ;-)

CC v Brně?

To je opravdu škoda že neplánujete otevřít obchod i v Brně.Já mnohem radši nakupuju přímo v obchodě.Je to příjemnější,člověk si to víc užije a navíc se nemusí bát že se s balíkem na poště něco stane.Taky si myslím že Brno je dost velký město kde by se otevření obchodu vyplatilo.Jinak CC je naprosto super,nikdy jsem neměl žádný problém a jejich e-shop je nejlepší se kterým jsem kdy měl tu čest-(a že jsem jich už viděl pěknou řákdu).

Ještě jsem zapoměl povědět všem o vašem dalším velkém PLUS

Revoluce z konce dvacátého a počátku jednadvacátého století! Většinou když ráno vsávám do zaměstnání, nemám mnoho času, ale kávu než jdu z domu si udělám vždy. Znáte to, kávu potom piji moc horkou a není to ono. Tak s tím je už nějakou dobu konec díky skleněnému hrníčku czechcomputer. V něm je káva pitná opravdu během chvilky. "Gratuluji"
ps: nemůžete prosím nabídnout samolepku, něco jako- "83%PC z czechcomputeru"
Děkuji za bezproblémové služby a takzvaný rýchlý hrnek.

Dekuji adminum

Dekuji spravci, ze smazal prispevky netykajici se tematu, tzn mych, farmacky a jinych, ktere zde akorat zabiraly misto ;) a nektere nazory nadlidi "prudily ostatni".
Co se tyka souteze, svuj prispevek jsem odeslal, tak jsem zvedav :)

Spokojenost se službami v CC

Jestli se můžu taky vjádřit k obchodu czechcomputer,tak můžu říci poze to dobré,nikdy se mi nestalo abych měl někdy problém s reklamací,nebo nefunkčním kompnentem,jenom se mi párkrát stalo že na natu bylo 5-6kusů zboží(Duron1600)a já sem se rozjel do cc a už žádný nebyl(šly bost na dračku),stalo se mi to zhruba 3x.Ješťe se můžu zmínit o bezproblémové reklamaci desky ECS M848A,kde sem měl reklamaci hotovou do 10-ti minut a odešel jsem s novou desku a ůsměvem na rtech,protože jsem to nečekal po zkušenostech s jinými nejmenovanými obchody kde byla čekací lhůta 10-30dní.Přeju Vám hodně úspěchů do dalšího podnikání. (spokojený zákazník)

Image...

Skoda, ze se me spisovatelske umeni netyka...
Aspon se tu ale chci pridat ke chvale co se tyce reklamaci, kdyz to clovek porovna s konkurenci, hodne si rozmysli chodit jinam.
Jenom kdyby to nebylo tak daleko. Neplanujete casem pobocku nekde na zapade Prahy?

K veci,

pokud mozno... # Krom toho te opravuji:-) # M

Tak neco normalniho...

Osobne jsem velmi spokojen, objednavka je vyrizena rychle a tak jak ma, zatim vse prislo v naprostem poradku a s reklamaci nemam zkusenosti, protoze to doposud nebylo potreba.Veci, co mi vadi (pouzivam Operu 8beta pod Linuxem):
1] Obrazek z hlavicky stranky se mi zobrazuje 2x. to me zas tak netrapi, jen jestli to nevite :), proste se to tam vsecko jaxi nevejde a tak je vyssi. (obrazek: http://drom.dwec.org/not_public/scrnshot/hlavicka.jpeg)
2] Dole u vypisu je filtr razeni ("Razeni: dle ceny" atd...) vyrobku, je to lehce rozhazeny a utika to mimo (http://drom.dwec.org/not_public/scrnshot/razeni.jpeg).
3] Chybi mi nastaveni poctu produktu na stranku, ono to tam je, ale nevidim to, viz bod 2].
4] Profil by si mohl pamatovat, kolik jsem mel nastaveno zobrazeni produktu na stranku a po prihlaseni by mi dany pocet zobrazoval, aniz bych to musel znovu nastavovat (to mozna uz je, ale az ted jsem patral po tom, jestli tma je nastavovani poctu produktu na stranku, kdyz vypnu CSS, tak vidim, ze ano, ale vyzkouseno nemam).

Moc chvaly..

Kdyz jsem u vas reklamoval, neveril jsem vlastnim usim, clovek na reklamacich nejen ze vypadal jak vandrak ale mluvil jak nejaky dlazdic...
No uznejte ze komunikace timto stylem je moc =
Ja : Dobry den prosimvas mohu vas nachvili vyrusit?
Clovek z Reklamaci: cau, co potrebujes?o 1 minutu pozdejcJa: Vzdyt disk nejde ani zformatovat, ani na nej nejde nic nainstalovat..."Reklamace" : No kdyby jste si u nas zakoupil windows nic takoveho by se nestalo, to je zpusobeno vasi neodbornosti ...Ja: Co si to dovolujete, mam dojem ze nemate o pocitacich ani poneti kdyz rikate takovedle veci, mate tu sefa? "reklamace" : ne je na sluzebni ceste...Ja : Mohu tedy jednat z nekym jinym?..."reklamace" : Tady nikdo jinej neniJa : Kdy´ze se vrati sef?Date mi na nej kontakt?"reklamace" : To ja nevim kdy se vrati, kontakt ti nedam to bych ho musel hledat, prid jindy kdyz se ti neco nelibi!!Myslim ze lidem kterejm je 19 jse jen tak netika :-) Dale se rozepisu az v e-mailu:-)

Zlatý CC

Reklamace u CC je bezkonkurenční (mám zde vícero zkušeností s reklamací), hlavně to jde dobře i pomocí telefonu a české pošty, kde jediné zdržení je ta pošta.
Dále popis produktů a příspěvky.
Kdo nevěří ať zkusí jiný obchod. Já nakupuji tak ve čtyřech osvědčených, ale občas se stane, že daný výrobek není v mých vybraných obchodech a pak to musím risknout jinde.
Zkuste jako já uvěřit reklamě jisté firmy I.....computers, ale třeste se toho co vás čeká při případné reklamaci (vlastní krutá a s tou pseudo firmičkou poslední zkušenost)
Já si vybral a ne náhodou právě firmu i..... computers. Důvod? Velmi solidní reklama.
např: -(Pokud je zboží skladem), dodáme ho do 24hodin od objednání to v závorce se dočtete až na netu)
-V případě poruchy expresní servis také znamená výměnu vadného dílu v případě, že je skladem kus za kus. V případě že vadný kus není skladem je vyměna provedena v nejkratším možném termínu, nebo podle dohody s klientem za díl obdobný. Nikdy nevyužíváme zákonou lhůtu 30 kalendářních dnů. Vždy se snažíme opravu vyřídit v co nejkratším možném termínu nejlépe obratem u složitějších případů do pěti pracovních dnů. Oprava je vždy provedena tak aby došlo ze strany zákazníka k co nejmenší časové ztrátě. Staráme se o Vaše počítače tak jako kdyby byly naše. Team I..... Computers.
-Pošlete SMS zavoláme vám.
RALITA:-zboží dostanete za 3 dny, ale ne všechno. Přez telefonické ujištění, že všechno zboží co potřebuji mají to byla sprostá lež.
-jeden díl byl totálně death. Bohužel další nebyl na skladě. Technik ve firmě toto potvrzuje. Fajn asi mi nabídnou obdobný díl. Cha cha jejich reakce byla "to teď nebudeme řešit=30dní klasická reklamace" Moje reakce:
Co ty vaše reklamní keci,chci odstoupit od smlouvy dle občanského zákoníku" Ne to nejde, my se vám ozveme až bude reklamace vyřízena.
A to jejich reagování na sms obratem??? Nic takového se neděje "já žádnou sms nedostal,nebo ste špatně specifikoval váš dotaz"
Co na to říct??? RUCE PRYČ!!!!!
ps: omlouvám se za styl psaní, ale rozhodily se mi odrážky

Teplice

POKUD NEPLANUJETE UDELAT DALSI POBOCKU V BRNE TAK SE ASI NEPOHRNETE K NAM DO TEPLIC CO ??? :D

Jeste doplneni

Dekuji za odpoved k minulemu prizpevku. Jeste je tady ale jedna vec na kterou bych se rad zeptal - planujete nekdy v budoucnu rozsireni sortimentu? Tohle je treba duvod proc stale nektere nakupy resim u konkurencnich firem :-( . Vas soucasny sortiment je myslim vyborny ale je z nej znat velmi silna orientace na "mainstream" (ano, ja chapu ze 95% lidi kupuje prave mainsteram, ale prece jen... ). V sortimentu mi chybi treba vyber serverovych desek (Intel a Tyan treba), serverove rackove skrine, SCSI disky apod. Hodne zajimave a (aspon podle zkusenosti u konkurence) slusne prodejne jsou napriklad desky VIA EPIA/EDEN s onboard pasivne chlazenymi procesory - je to idelani reseni pro terminalove PC. Totez graficke karty - je super ze u Vas mam obrovsky vyber karet ale chybi mi v nem treba profi reseni (Quadro, FireGL, neco od 3DLabs, specializovane karty od Matroxu nebo Apianu, treba). Stacilo by mit tohle zbozi jen v ceniku (proste aby byla moznost objednavky). Ceny by stacilo aktualizovat treba jen 1x za 2 mesice, info by stacilo jen zakladni. Myslim ze prave u tehle produktu by to tolik nevadilo - server nebo hardcore pracovni stanice za 100 000,- se nekupuje ze dne na den a clovek co takove zelezo kupuje vetsinou veci rozumi dost dobre na to aby mu stacila prave jen ta moznost objednani a nakupu.

Rozsireni...

...o dalsi pobocku na druhem konci Prahy rozhodne neni spatny napad. Pridavam se k poznamce nize.

Jaká je CC

s CC jsem byl vždy spokojený skoro na maximum a ten kousíček klidně odpustím :) Objednané zboží bylo vždy včas a pokud ne, tak jsem vždy dostal mail, že dnes ne :) S kvalitou jsem taky spokojený, nechával jsem si stavit dva PC (ach ta lenost :), ale proč ne, když je to zadáčo a šroubovat po nocích se mi nechce :) ) a každý PC byl smontovaný OPRAVDU dobře, ne jako ve firmě MI..ET :), kdy kvuli jejich připitomělý pečeti jsem jel asi 10x tam a zpátky, aby utáhly nějaký šroubek, co tam chrastil.
K CC mám malinko výhradu k dopravě - když už něco někomu vezete, mohlo by mi být voláno ještě před tím, než to naložíte do auta? Že to je rychle je bomba, ale až trošku nepříjemná, pokud mám požadavek na dodání domů a řidič mi volá, abych jako že byl už doma :) a já jsem v práci. Ideální by bylo poslat mail, zavolat či napsat na ICQ, že je to připravené a dodání bude tehdy a tehdy, aby to šlo ještě zastavit.ps.: fakt mě naštvalo, že už nemáte ten DVD přehrávač Yakumo :)

Jak to vidim ja?

Tak ja tu nakupujem uz od roku 1999 a mozem povedat, ze s CC som nikdy nemal problemy a reklamovat som nikdy nemusel!
Co je super pozitivum tejdo firmy tak to su:
1) podrobne informacie ku kazdemu vyrobku, co sa da naist v maloktorom e-obchode.
2) Diskusie ku vsetkemu, to je super ze sa tu moze clovek vyjadrit so svojimi otazkami problemami a skusenostami. Pretoze ja som sa za tu dobu naucil strasne moc z tejto www stranky a aj clovek ktory nepozna problematiku tak sa moze poucit a vyhnut sa tak problemom vlastnou nevedomostou.(napriklad Chladice na VGA a ine specialitky)
Tato firma ma obrovsky naskok pred konkurenciou.
Ps: Ste super, ale nezaspite na vavrinoch s tolkej chvaly, staci absolutne nic nemenit aspon co sa tyka Vasej WWW srtanky s velkym W
s pozdravom MK

Reklamace

Ja samozrejme zasady znam a osobne take vetsine lidi vykam a to je mi mnohem vice nez 19 a vykam i daleko mladsim lidem nez sem ja.Moje reakce vznikla jen proto ze neverim ze by se nekdo v CZC choval takto. Chci jen naznacit, ze pokud jdete NECO NEKAM reklamovat je ona vstricnost a slusnost dulezita s KAZDE strany. Chapu ze dodrzovat interni ustanoveni se musi, nadruhou stranu ale tvrdim ze jako clovek by se mel chovat kazdy a ne jen ten pan za pultikem.

Meil

Nejak mi unikl meil na ktery to poslat? je to jedno nebo nejaky konkretni?
Dekuji

...

Vas image? To je jako Vas auto...

Image

Ferrari + Schumacer = czechcomputer - bez onkurence

Ja vim jakej ja vas Image!

c:\_isoz\czc\czc.img

Co napsat do mailu

Dobry den,mam do e-mailu pripsat i své jméno,adresu atd. Dekuji

Opravdu jsou nejlepsi

No ja sice pohadky neumim. Ale rozhodne se chci rici, ze tak jak se chova CZC k zakaznikum by si ostatni obchodnici meli brat priklad. Do minulyho tydne jsem nakupoval pouze u ***soft a vubec se to neda srovnavat. Sice prvni nakup zde se moc nepovedl a musel jsem disk po tydnu reklamovat, ale co me prekvapilo byla rychlost a ochota s jakou mi vysli na reklamacich vstric. Disk napockani vymenili a bylo. Cumel jsem jak blazen. Drzim vam palce a at vam dari!!!

Taky ale

taky, ale az mi poslete zobzi na ktery cekam od poloviny prosince!!! MSI K8N neo4....

Ukonceno?

První kolo ukončíme 9.2.2005...
Moc casu nezbyva :(

DOBRY NAPAD !

Hned vam du poslat muj pohled na vasi image !!!

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®