Společnost SIL Eastern Europe a.s, servisní středisko pro výpočetní techniku přesouvá servisní služby u notebooků a PDA značky ASUS. Pro majitele notebooků a PDA této značky tady máme přesný rozpis, kde je nutné v daném období reklamaci uplatnit.
Přesun provádení záručních oprav notebooků a PDA značky ASUS bude probíhat v období od října 2006 do ledna 2007. V nasledující tabulce jsou uvedené přesné datumy, místa servisu a typy notebooků.
Období | SIL Eastern Europe a.s. příjmá k opravě | ASUS Czech, s.r.o. příjmá k opravě |
Do 30.9.2006 | všechny notebooky a PDA ASUS | žádné záruční opravy |
1.10.2006 - 15.10.2006 | všechny notebooky kromě řady A3 | pouze notebooky řady A3 |
16.10.2006 - 31.10.2006 | všechny notebooky kromě řady A3 a M | notebooky řady A3, M2, M3, M5, M6 a M9 |
1.11.2006 - 31.1.2007 | pouze notebooky řady A6 | všechny notebooky kromě řady A6 |
Od 1.2.2007 | žádné záruční opravy ASUS | všechny notebooky a PDA ASUS |
Ředitel společnosti SIL Eastern Europe, Robert Adámek, také připomína, že reklamovaná zařízení, která budou doručena do servisního střediska SIL Eastern Europe bez předem přideleného čísla reklamace mimo výše uvedená období, ve kterých jsou přijímány (? todle si absolutne nejsem jistej), budou vrácena na adresu odesílatele. Proto je nutné, abyste si pečlivě prostudovali výše uvedenou tabulku.
Kontakty pro zadání a vyřízení reklamace jsou následující:
ASUS Czech, s.r.o.
Tel.: +420 596 766 901 - 902, 903, 904
E-mail: tsd@asus.com.tw
Veškeré informace ohledně servisovaných produktů ve firmě SIL Eastern Europe lze nalézt zde.
Nikde servis neexistuje
Hledam zarucni servis k notasum ASUS. NIKDE DLE TELEFONNICH CISEL ZADNY SERVIS NEEXISTUJE. VESKERA CISLA JSOU NEFUNKCNI. DAM PODNET CESKE OBCHODNI INSPEK…
Dotaz
mel bych jeden dotaz. co kdyz mi notebook vyreklamujou a reknou ze je neopravitelny nebo neco podobneho tak jak se budou vracet zaplacene penize za zbozi?
Hmm
to neni moc prijemne, vzhledem k tomu jde se nachazi asus Czech s.r.o....az v Ostrave... to nemohou postavit centralu i u Prahy?:)
??
Ehm... nějak jsem to asi nepochopil.. to musím nechat vyreklamovat notebook Asus?
Můj názor
Dle mýho názoru je dle Občanského zákoníku reklamace povinen vyřizovat prodávající, a to s lhůtou do 30 dnů. Po překročení této lhůty má zákazník nárok n…