Oznámení o změně servisu u notebooků ASUS

Společnost SIL Eastern Europe a.s, servisní středisko pro výpočetní techniku přesouvá servisní služby u notebooků a PDA značky ASUS. Pro majitele notebooků a PDA této značky tady máme přesný rozpis, kde je nutné v daném období reklamaci uplatnit.

Přesun provádení záručních oprav notebooků a PDA značky ASUS bude probíhat v období od října 2006 do ledna 2007. V nasledující tabulce jsou uvedené přesné datumy, místa servisu a typy notebooků.

Období

SIL Eastern Europe a.s. příjmá k opravě

ASUS Czech, s.r.o. příjmá k opravě

Do 30.9.2006

všechny notebooky a PDA ASUS

žádné záruční opravy

1.10.2006 - 15.10.2006

všechny notebooky kromě řady A3

pouze notebooky řady A3

16.10.2006 - 31.10.2006

všechny notebooky kromě řady A3 a M

notebooky řady A3, M2, M3, M5, M6 a M9

1.11.2006 - 31.1.2007

pouze notebooky řady A6

všechny notebooky kromě řady A6

Od 1.2.2007

žádné záruční opravy ASUS

všechny notebooky a PDA ASUS

Ředitel společnosti SIL Eastern Europe, Robert Adámek, také připomína, že reklamovaná zařízení, která budou doručena do servisního střediska SIL Eastern Europe bez předem přideleného čísla reklamace mimo výše uvedená období, ve kterých jsou přijímány (? todle si absolutne nejsem jistej), budou vrácena na adresu odesílatele. Proto je nutné, abyste si pečlivě prostudovali výše uvedenou tabulku.

Kontakty pro zadání a vyřízení reklamace jsou následující:

ASUS Czech, s.r.o.

Tel.: +420 596 766 901 - 902, 903, 904

E-mail: tsd@asus.com.tw

Veškeré informace ohledně servisovaných produktů ve firmě SIL Eastern Europe lze nalézt zde.

Ohodnoť článek:

Diskuze k článku (8)

Máte otázky k tomuto článku?
Zeptejte se v diskuzi.

Nikde servis neexistuje

djdadve 2. 4. 2007 15:36

Hledam zarucni servis k notasum ASUS. NIKDE DLE TELEFONNICH CISEL ZADNY SERVIS NEEXISTUJE. VESKERA CISLA JSOU NEFUNKCNI. DAM PODNET CESKE OBCHODNI INSPEK…

Dotaz

psindel 27. 11. 2006 12:57

mel bych jeden dotaz. co kdyz mi notebook vyreklamujou a reknou ze je neopravitelny nebo neco podobneho tak jak se budou vracet zaplacene penize za zbozi?

Hmm

Harvester 20. 11. 2006 17:39

to neni moc prijemne, vzhledem k tomu jde se nachazi asus Czech s.r.o....az v Ostrave... to nemohou postavit centralu i u Prahy?:)

??

Martin z KM 17. 11. 2006 14:53

Ehm... nějak jsem to asi nepochopil.. to musím nechat vyreklamovat notebook Asus?

Můj názor

Petr - neregistrovaný 6. 11. 2006 13:50

Dle mýho názoru je dle Občanského zákoníku reklamace povinen vyřizovat prodávající, a to s lhůtou do 30 dnů. Po překročení této lhůty má zákazník nárok n…


To je gól! To je gól!